معرفی اربعین به مخاطبان بین المللی توسط دانشجویان صدا و سیما

5/5

دانشجویان دانشگاه صدا و سیما برای نخستین بار، وقایع راهپیمایی بزرگ و جهانی اربعین را در صحنه به زبان انگلیسی برای مخاطبان حوزه برون مرزی گزارش می کنند.

دانشجویان دانشگاه صدا و سیما برای نخستین بار، وقایع راهپیمایی بزرگ و جهانی اربعین را در صحنه به زبان انگلیسی برای مخاطبان حوزه برون مرزی گزارش می کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صدا و سیما، این نخستین گروه رسانه ای و اعزامی دانشگاه صدا و سیما با عنوان STT Media Group است که از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، در کشور عراق، محتوای متنی و صوتی- تصویری، تهیه کرده و اماکن تاریخی و مذهبی و صحنه‌های معنوی از حرکت زائران، شیفتگان و دلباختگان امام حسین ع و پیروان مکتب ولایت را به تصویر می کشد. نام این گروه مخفف Seeking The Truth (در جستجوی حقیقت) است و تشکیل این گروه حاصل همکاری تعدادی از دانشجویان دانشکده ارتباطات و دانشکده تولید است که از مدت‌ها قبل برای این سفر برنامه‌ریزی و هماهنگی کرده بودند و دانشگاه صدا و سیما نیز از طرح آنان استقبال و حمایت کرد. تولید و انتشار متن، تصویر و فیلم های کوتاه به زبان انگلیسی در فضای مجازی برای معرفی اربعین به مخاطبان بین المللی و مسلمان در اقصی نقاط گیتی و نیز تولید فیلم مستند از اهداف این دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صدا و سیما، این نخستین گروه رسانه ای و اعزامی دانشگاه صدا و سیما با عنوان STT Media Group است که از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، در کشور عراق، محتوای متنی و صوتی- تصویری، تهیه کرده و اماکن تاریخی و مذهبی و صحنه‌های معنوی از حرکت زائران، شیفتگان و دلباختگان امام حسین ع و پیروان مکتب ولایت را به تصویر می کشد.

نام این گروه مخفف Seeking The Truth (در جستجوی حقیقت) است و تشکیل این گروه حاصل همکاری تعدادی از دانشجویان دانشکده ارتباطات و دانشکده تولید است که از مدت‌ها قبل برای این سفر برنامه‌ریزی و هماهنگی کرده بودند و دانشگاه صدا و سیما نیز از طرح آنان استقبال و حمایت کرد.

تولید و انتشار متن، تصویر و فیلم های کوتاه به زبان انگلیسی در فضای مجازی برای معرفی اربعین به مخاطبان بین المللی و مسلمان در اقصی نقاط گیتی و نیز تولید فیلم مستند از اهداف این دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید