شهر مهران از فراز آسمان؛ توقفگاه عظیم خودروهای زائران اربعین

5/5

ازدحام خودروهایی که توسط زائران اربعین حسینی در شهر مهران پارک شده است به حدی است که وقتی از فراز آسمان این شهر به زیر نگاه کنیم گویی شهر به یک اَبَر توقفگاه خودرو تبدیل شده است.

ازدحام خودروهایی که توسط زائران اربعین حسینی در شهر مهران پارک شده است به حدی است که وقتی از فراز آسمان این شهر به زیر نگاه کنیم گویی شهر به یک اَبَر توقفگاه خودرو تبدیل شده است. به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کوت و مرز زرباطیه – مهران : صاحبان خودروها برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در شهر مهران و در نزدیکی منطقه صفر مرزی خودروهای خود را پارک و از مرز عبور کرده اند. وقتی سوار بر یک بالگرد ناجا، شهر مهران را از بالا مشاهده کردیم، نه فقط دور تا دور شهر، بلکه خیابان ها ، کوچه های فرعی و هر جا که چشم کار می کرد، خودرو پارک شده بود. آنهایی که خودروهایشان را در بیابان های مهران به امان خدا رها کرده بودند، فقط به یک چیز فکر می کردند، ‘زیارت امام حسین در اربعین’ . هنگام بازگشت به کوت در یک اتوبوس که راننده آن ایرانی واهل اهر بود، یکی دو نفر از زائران را دیدم که به تنها چیزی که فکر نمی کردند خودروهایشان بود. شهر مرزی مهران با استان واسط عراق همجوار است و ‘کوت’ مرکز این استان یک سه راهی برای زائران محسوب می شود به طوری که از شمال به سمت بغداد و سپس کاظمین و سامرا می روند و از جنوب و جنوب غرب رهسپار کربلا و نجف می شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کوت و مرز زرباطیه – مهران : صاحبان خودروها برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در شهر مهران و در نزدیکی منطقه صفر مرزی خودروهای خود را پارک و از مرز عبور کرده اند.
وقتی سوار بر یک بالگرد ناجا، شهر مهران را از بالا مشاهده کردیم، نه فقط دور تا دور شهر، بلکه خیابان ها ، کوچه های فرعی و هر جا که چشم کار می کرد، خودرو پارک شده بود.
آنهایی که خودروهایشان را در بیابان های مهران به امان خدا رها کرده بودند، فقط به یک چیز فکر می کردند، 'زیارت امام حسین در اربعین' .
هنگام بازگشت به کوت در یک اتوبوس که راننده آن ایرانی واهل اهر بود، یکی دو نفر از زائران را دیدم که به تنها چیزی که فکر نمی کردند خودروهایشان بود.
شهر مرزی مهران با استان واسط عراق همجوار است و 'کوت' مرکز این استان یک سه راهی برای زائران محسوب می شود به طوری که از شمال به سمت بغداد و سپس کاظمین و سامرا می روند و از جنوب و جنوب غرب رهسپار کربلا و نجف می شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید