درمان سرپایی 32 هزار و 653زائر اربعین حسینی توسط هلال احمرخوزستان

5/5

رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 32 هزار و 653 نفر از زائران اربعین حسینی در 2 مرز شلمچه و چذابه و سایر پایگاه های مستقر در خوزستان درمان سرپایی شدند.

رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 32 هزار و 653 نفر از زائران اربعین حسینی در 2 مرز شلمچه و چذابه و سایر پایگاه های مستقر در خوزستان درمان سرپایی شدند. مجتبی طحان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پایانه مرزی شلمچه 20 هزار و 185 نفر از زائران اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان درمان سرپایی شدند. وی گفت: همچنین 63 نفر در این مرز در پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان به بیمارستان منتقل شدند و یک هزار و 291 نفر نیز اسکان داده شدند. رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: همچنین در پایانه مرز چذابه 9 هزار و 440 نفر درمان سرپایی شدند و 109 نفر در پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان نیز به بیمارستان منتقل شدند و 213 نفر نیز اسکان داده شدند. طحان بیان کرد: در سایر پایگاه ها که در مبادی ورودی خوزستان مستقر هستند نیز سه هزار و 28 نفر درمان سرپایی شدند و 9 نفر به بیمارستان منتقل شدند و سه هزار و 804 نفر نیز اسکان داده شدند. پایگاه های امداد ونجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ابتدای آبان ماه در 2 مرز شلمچه و چذابه و برخی مبادی ورودی خوزستان برای امداد رسانی به زائران مستقر شدند و تا زمان تردد زائران مستقر خواهند بود. شلمچه و چذابه 2 کانون رسمی و اصلی تردد زائران اربعین حسینی است. در اربعین پارسال 430هزار زائر از گذرگاه چذابه و 650 هزار از گذرگاه مرزی شلمچه راهی کربلای معلی شدند.

مجتبی طحان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پایانه مرزی شلمچه 20 هزار و 185 نفر از زائران اربعین حسینی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان درمان سرپایی شدند.
وی گفت: همچنین 63 نفر در این مرز در پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان به بیمارستان منتقل شدند و یک هزار و 291 نفر نیز اسکان داده شدند.
رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: همچنین در پایانه مرز چذابه 9 هزار و 440 نفر درمان سرپایی شدند و 109 نفر در پایگاه های جمعیت هلال احمر خوزستان نیز به بیمارستان منتقل شدند و 213 نفر نیز اسکان داده شدند.
طحان بیان کرد: در سایر پایگاه ها که در مبادی ورودی خوزستان مستقر هستند نیز سه هزار و 28 نفر درمان سرپایی شدند و 9 نفر به بیمارستان منتقل شدند و سه هزار و 804 نفر نیز اسکان داده شدند.
پایگاه های امداد ونجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ابتدای آبان ماه در 2 مرز شلمچه و چذابه و برخی مبادی ورودی خوزستان برای امداد رسانی به زائران مستقر شدند و تا زمان تردد زائران مستقر خواهند بود.
شلمچه و چذابه 2 کانون رسمی و اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
در اربعین پارسال 430هزار زائر از گذرگاه چذابه و 650 هزار از گذرگاه مرزی شلمچه راهی کربلای معلی شدند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید