توزیع روزانه 300 هزار پرس غذا در مرز شلمچه

5/5

رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت : از ابتدای آیین های پیاده روی اربعین حسینی، روزانه 300 هزار پرس غذا در سه وعده بین زائران توزیع شده است.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت : از ابتدای آیین های پیاده روی اربعین حسینی، روزانه 300 هزار پرس غذا در سه وعده بین زائران توزیع شده است. به گزارش ایرنا مکی یازع روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با مشارکت های مردمی در قالب موکب ها از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز شد و تا بازگشت زائران به کشور ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به برپایی 420 موکب در مرز شلمچه افزود:با توجه به موج بازگشت زائران به خاک ایران آماده پذیرایی از آنها هستیم. رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت:از ابتدای همایش پیاده روی اربعین حسینی، روزانه 300 هزار پرس غذا در سه وعده توسط موکب ها بین زائران با تنوع غذایی در حال توزیع است. یازعی تصریح کرد:با توجه به گرمای هوا در شلمچه، 500 قالب یخ بین موکب ها در طول روز تقسیم می شد ولی با بالا رفتن دمای هوا این مقدار به یک هزار و 600 قالب یخ رسید. وی از توزیع 25 هزار تن آرد و 45 هزار تن میوه بین موکب ها خبر داد و گفت:همچنین روزانه یکصد هزار قرص نان بین موکب ها در مرز شلمچه توزیع می شود ضمن اینکه برخی موکب ها نیز به صورت شخصی کار پخت نان را نیز بر عهده دارند. رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت:از ابتدای همایش پیاده روی اربعین و تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه چهار هزار و 500 کپسول گاز بین موکب ها تقسیم شده است. یازعی تصریح کرد:یک‌ میلیون و 400 هزار قوطی کنسرو مرغ از محل مشارکت های مردمی تهیه و بین مواکب مستقر در مرز شلمچه توزیع شده است. در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به گزارش ایرنا مکی یازع روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با مشارکت های مردمی در قالب موکب ها از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز شد و تا بازگشت زائران به کشور ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به برپایی 420 موکب در مرز شلمچه افزود:با توجه به موج بازگشت زائران به خاک ایران آماده پذیرایی از آنها هستیم.
رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت:از ابتدای همایش پیاده روی اربعین حسینی، روزانه 300 هزار پرس غذا در سه وعده توسط موکب ها بین زائران با تنوع غذایی در حال توزیع است.
یازعی تصریح کرد:با توجه به گرمای هوا در شلمچه، 500 قالب یخ بین موکب ها در طول روز تقسیم می شد ولی با بالا رفتن دمای هوا این مقدار به یک هزار و 600 قالب یخ رسید.
وی از توزیع 25 هزار تن آرد و 45 هزار تن میوه بین موکب ها خبر داد و گفت:همچنین روزانه یکصد هزار قرص نان بین موکب ها در مرز شلمچه توزیع می شود ضمن اینکه برخی موکب ها نیز به صورت شخصی کار پخت نان را نیز بر عهده دارند.
رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین در منطقه شلمچه گفت:از ابتدای همایش پیاده روی اربعین و تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه چهار هزار و 500 کپسول گاز بین موکب ها تقسیم شده است.
یازعی تصریح کرد:یک‌ میلیون و 400 هزار قوطی کنسرو مرغ از محل مشارکت های مردمی تهیه و بین مواکب مستقر در مرز شلمچه توزیع شده است.
در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید