دفاتر صدور ویزای اربعین تعطیل شد

5/5

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد. خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد. شهریار حیدری روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: البته ناگفته نماند چهار دفتر کنسولگری عراق در شهرهای تهران، کرمانشاه، مشهد و اهواز همچنان فعال بوده و نسبت به صدور ویزای عتبات اقدام خواهند کرد. وی اظهارداشت: براساس آخرین آمار دریافتی تاکنون دو میلیون و 300 هزار ویزای اربعین حسینی صادر و ارایه شده است. به گفته وی درچند روز گذشته تا کنون حدود 500 هزار نفر از هموطنان زایر از سه مرز مهران. شلمچه، و جذابه وارد کشور شده اند. سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: به رغم بارها اطلاع رسانی حدود 25هزار زایر به دلیل نداشتن ویزا و مدارک قانونی در مرز مهران شناسایی و به داخل کشور منتقل شدند. حیدری با تاکید بر اینکه همچنین برای حدود 80 هزار تن افغانی نیز روادید صادر و این افراد از طریق مرز شلمچه راهی عراق شده اند ، افزود: برای حدود 160 هزار اتباع خارجی نیز روادید صادر شده است. وی گفت: از امروز نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای بازگشت زایران اربعین حسینی نیز در ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور برگزار و بحث و تبادل نظر شد. سال گذشته حدود دو میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عراق شدند که امسال تاکنون دو میلیون و 300 هزار زایر عازم عتبات شده اند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از پایان کار و تعطیلی 12 دفترموقت صدور ویزای اربعین در نقاط مختلف کشور از صبح فردا(چهارشنبه) خبر داد.

شهریار حیدری روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: البته ناگفته نماند چهار دفتر کنسولگری عراق در شهرهای تهران، کرمانشاه، مشهد و اهواز همچنان فعال بوده و نسبت به صدور ویزای عتبات اقدام خواهند کرد.

وی اظهارداشت: براساس آخرین آمار دریافتی تاکنون دو میلیون و 300 هزار ویزای اربعین حسینی صادر و ارایه شده است.

به گفته وی درچند روز گذشته تا کنون حدود 500 هزار نفر از هموطنان زایر از سه مرز مهران. شلمچه، و جذابه وارد کشور شده اند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: به رغم بارها اطلاع رسانی حدود 25هزار زایر به دلیل نداشتن ویزا و مدارک قانونی در مرز مهران شناسایی و به داخل کشور منتقل شدند.

حیدری با تاکید بر اینکه همچنین برای حدود 80 هزار تن افغانی نیز روادید صادر و این افراد از طریق مرز شلمچه راهی عراق شده اند ، افزود: برای حدود 160 هزار اتباع خارجی نیز روادید صادر شده است.

وی گفت: از امروز نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای بازگشت زایران اربعین حسینی نیز در ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور برگزار و بحث و تبادل نظر شد.

سال گذشته حدود دو میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عراق شدند که امسال تاکنون دو میلیون و 300 هزار زایر عازم عتبات شده اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید