تردد زائران اصفهانی کربلای معلی از مرزهای چزابه و شلمچه

5/5

سخنگوی ستاد اربعین استان اصفهان اعلام کرد:براساس تقسیم بندی استانی لازم است زائران اصفهانی از مرزهای چزابه و شلمچه تردد نموده و با توجه به محدودیتهای زیاد مرز مهران و عدم وجود ظرفیت کافی ، از عزیمت به مرز مهران خودداری نمایند.

سخنگوی ستاد اربعین استان اصفهان اعلام کرد:براساس تقسیم بندی استانی لازم است زائران اصفهانی از مرزهای چزابه و شلمچه تردد نموده و با توجه به محدودیتهای زیاد مرز مهران و عدم وجود ظرفیت کافی ، از عزیمت به مرز مهران خودداری نمایند. به گزارش برنا از اصفهان،جلسه توجیهی آموزشی مدیران شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافر با حضور جمعی از مسولین استان برگزار شد. در این جلسه که به منظور آموزش و هماهنگی شرکتها و رانندگان مسافربری جهت خدمت رسانی مناسب به زیاران و دلداگان حسینی(ع) در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد. محمد علی صلواتی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی بر کنترل کلیه تجهیزات ایمنی و رفاهی و وسایل گرمایشی و سرمایشی ناوگان ، رعایت دقیق نکات ایمنی قبل و هنگام سفر توسط شرکت ها و رانندگان بخش و برخورد مناسب با زائران تاکید نمود. صلواتی افزود: لازم است زایران، بلیت خود را از طریق دفاتر مجاز شرکتهای مسافربری و یا از سایت اینترنتی payaneha.com تهیه نمایند. در ادامه حجت الاسلام فقیهی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت موارد فرهنگی سفرو توقف اتوبوس ها در موقع نماز در محل مناسب پیشنهاد داد: موکب ها و مکان های مناسبی برای برپایی نماز در طول مسیر تا مرز برای رفاه حال زائرین ایجاد شود. محمدرضا قنبری سخنگوی ستاد اربعین استان اصفهان اعلام کرد:براساس تقسیم بندی استانی لازم است زائران اصفهانی از مرزهای چزابه و شلمچه تردد نموده و با توجه به محدودیتهای زیاد مرز مهران و عدم وجود ظرفیت کافی ، از عزیمت به مرز مهران خودداری نمایند. در پایان سرهنگ کرمی نماینده پلیس راه استان ، ضمن درخواست تعامل و همکاری کلیه رانندگان با پلیس راه ، خواستار رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و لزوم کنترل دقیق ناوگان قبل از اعرام به سفر و استفاده از رانندگان مجرب و راه آشنا توسط شرکت های مسافربری شد. وی ضمن تاکید بر رعایت ساعت مجاز رانندگی افزود: تردد ناوگان ازمحور های فرعی و حرکت در اینگونه محورها با توجه به خطرات موجود و عدم حضور تیم های امدادی ممنوع می باشد.

به گزارش برنا از اصفهان،جلسه توجیهی آموزشی مدیران شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافر با حضور جمعی از مسولین استان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور آموزش و هماهنگی شرکتها و رانندگان مسافربری جهت خدمت رسانی مناسب به زیاران و دلداگان حسینی(ع) در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد. محمد علی صلواتی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی بر کنترل کلیه تجهیزات ایمنی و رفاهی و وسایل گرمایشی و سرمایشی ناوگان ، رعایت دقیق نکات ایمنی قبل و هنگام سفر توسط شرکت ها و رانندگان بخش و برخورد مناسب با زائران تاکید نمود.

صلواتی افزود: لازم است زایران، بلیت خود را از طریق دفاتر مجاز شرکتهای مسافربری و یا از سایت اینترنتی payaneha.com تهیه نمایند.

در ادامه حجت الاسلام فقیهی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت موارد فرهنگی سفرو توقف اتوبوس ها در موقع نماز در محل مناسب پیشنهاد داد: موکب ها و مکان های مناسبی برای برپایی نماز در طول مسیر تا مرز برای رفاه حال زائرین ایجاد شود.

محمدرضا قنبری سخنگوی ستاد اربعین استان اصفهان اعلام کرد:براساس تقسیم بندی استانی لازم است زائران اصفهانی از مرزهای چزابه و شلمچه تردد نموده و با توجه به محدودیتهای زیاد مرز مهران و عدم وجود ظرفیت کافی ، از عزیمت به مرز مهران خودداری نمایند.

در پایان سرهنگ کرمی نماینده پلیس راه استان ، ضمن درخواست تعامل و همکاری کلیه رانندگان با پلیس راه ، خواستار رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و لزوم کنترل دقیق ناوگان قبل از اعرام به سفر و استفاده از رانندگان مجرب و راه آشنا توسط شرکت های مسافربری شد.

وی ضمن تاکید بر رعایت ساعت مجاز رانندگی افزود: تردد ناوگان ازمحور های فرعی و حرکت در اینگونه محورها با توجه به خطرات موجود و عدم حضور تیم های امدادی ممنوع می باشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید