استقرار ۸۲ آتش‌نشان تهرانی در نجف، کربلا و شهرهای مرزی

5/5

۸۲ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تهران در شهرهای نجف، کربلا و مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خسروی، تأمین ایمنی زائران امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی را برعهده دارند.

۸۲ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تهران در شهرهای نجف، کربلا و مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خسروی، تأمین ایمنی زائران امام حسین (ع) در مراسم اربعین حسینی را برعهده دارند. به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به منظور تأمین ایمنی زائران سرزمین کربلا در مراسم اربعین امام حسین (ع)، 82 نفر از نیروهای آتش‌نشانی تهران به همراه 20 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین و تجهیزات کامل خاموش‌کننده و ابزارهای امداد و نجات در شهرهای نجف و کربلا و مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خسروی مستقر هستند. نخستین کاروان آتش‌نشانان تهرانی در روزهای پایانی مهر ماه سال جاری عازم شهرهای نجف و کربلا شدند و کاروانهای بعدی به تدریج به مرزهای چهارگانه اعزام شده و در محلهای مورد نظر مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به منظور تأمین ایمنی زائران سرزمین کربلا در مراسم اربعین امام حسین (ع)، 82 نفر از نیروهای آتش‌نشانی تهران به همراه 20 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین و تجهیزات کامل خاموش‌کننده و ابزارهای امداد و نجات در شهرهای نجف و کربلا و مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خسروی مستقر هستند.

نخستین کاروان آتش‌نشانان تهرانی در روزهای پایانی مهر ماه سال جاری عازم شهرهای نجف و کربلا شدند و کاروانهای بعدی به تدریج به مرزهای چهارگانه اعزام شده و در محلهای مورد نظر مستقر شده‌اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید