تجهیز وتقویت انبار دارویی در مسیر اربعین/اعزام ۲زائر به بیمارستان

5/5

مدیر درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ از شارژ داروهای انبار دارویی در مسیرهای راهپیمایی اربعین و اعزام دو بیمار بدحال به مرکز درمانی خبر داد.

مدیر درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ از شارژ داروهای انبار دارویی در مسیرهای راهپیمایی اربعین و اعزام دو بیمار بدحال به مرکز درمانی خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بهرامی با اشاره به استقبال زائران از خدمات درمانگاه های بین راهی نجف به کربلا، اظهار کرد: داروهای اورژانسی و تجهیزات پانسمان از ضرورت های پایگاه های بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت به شمار می رود. وی تصریح کرد: با توجه به مراجعات متعدد؛ به همت مدیر تدارکات دارویی مرکز پزشکی حج و زیارت انبار داروخانه موکب عمود ۱۰۸۰ بار دیگر تقویت شد و بیش از ۳۸ قلم دارو و تجهیزات پانسمان روز گذشته از شهر کربلا به این درمانگاه بین راهی نجف به کربلا منتقل شد. مدیر درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ با اشاره به اعزام دو زائر بیمار به مراکز درمانی، افزود: شب گذشته ۲ بیمار منتقل شدند که یکی از آنها حدود ۶۰ سال سن داشت و با علامت کاهش سطح هوشیاری به درمانگاه منتقل شده بود پس از بررسی وضعیت تنفسی و سنجش قندخون و انجام سرم تراپی اولیه، برای تکمیل تلاش های پزشکی و بررسی در زمینه سکته مغزی یا تشنج با همراهی تکنسین به مرکز درمانی امام حسین (ع) اعزام شد. وی افزود: همچنین بیماری با علائم قلبی، به تشخیص پزشکان عمود ۱۰۸۰ به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بهرامی با اشاره به استقبال زائران از خدمات درمانگاه های بین راهی نجف به کربلا، اظهار کرد: داروهای اورژانسی و تجهیزات پانسمان از ضرورت های پایگاه های بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت به شمار می رود.

وی تصریح کرد: با توجه به مراجعات متعدد؛ به همت مدیر تدارکات دارویی مرکز پزشکی حج و زیارت انبار داروخانه موکب عمود ۱۰۸۰ بار دیگر تقویت شد و بیش از ۳۸ قلم دارو و تجهیزات پانسمان روز گذشته از شهر کربلا به این درمانگاه بین راهی نجف به کربلا منتقل شد.

مدیر درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ با اشاره به اعزام دو زائر بیمار به مراکز درمانی، افزود: شب گذشته ۲ بیمار منتقل شدند که یکی از آنها حدود ۶۰ سال سن داشت و با علامت کاهش سطح هوشیاری به درمانگاه منتقل شده بود پس از بررسی وضعیت تنفسی و سنجش قندخون و انجام سرم تراپی اولیه، برای تکمیل تلاش های پزشکی و بررسی در زمینه سکته مغزی یا تشنج با همراهی تکنسین به مرکز درمانی امام حسین (ع) اعزام شد.

وی افزود: همچنین بیماری با علائم قلبی، به تشخیص پزشکان عمود ۱۰۸۰ به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید