اعزام ۱۰۷ زائر اربعین به بیمارستان‌های استان ایلام

5/5

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام از اعزام ۱۰۷ زائر اربعین به بیمارستان‌های استان ایلام خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام از اعزام ۱۰۷ زائر اربعین به بیمارستان‌های استان ایلام خبر داد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، صیدنور علیمرادی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام، اظهار کرد: تعداد ۲۵۰ نفر در حوزه بهداشت و درمان در این ایام در مرز مهران مستقر شده‌اند . وی با بیان اینکه از این تعداد حدود ۷۰ نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی با ۳۵ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس حضور دارند، افزود: تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای بهداشتی برای قرنطینه و بیماریابی زائرانی که به کشور ورود می‌کنند نیز در گیت‌ها حضور دارند . علیمرادی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۱۰۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی به شهر اعزام شده‌اند، تعدادی از این افراد هم به دلیل بیماری تنفسی دچار مشکل شده بودند که بخش عمده‌ای از آن به علت ریزگردها بوده است . رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: تمامی نیروهای حاضر در منطقه مرزی مهران تلاش خود را برای کمک به زائران اربعین حسینی به کار گرفته‌اند و برای ای منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، صیدنور علیمرادی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام، اظهار کرد: تعداد ۲۵۰ نفر در حوزه بهداشت و درمان در این ایام در مرز مهران مستقر شده‌اند .
وی با بیان اینکه از این تعداد حدود ۷۰ نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی با ۳۵ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس حضور دارند، افزود: تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای بهداشتی برای قرنطینه و بیماریابی زائرانی که به کشور ورود می‌کنند نیز در گیت‌ها حضور دارند .
علیمرادی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۱۰۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی به شهر اعزام شده‌اند، تعدادی از این افراد هم به دلیل بیماری تنفسی دچار مشکل شده بودند که بخش عمده‌ای از آن به علت ریزگردها بوده است .
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: تمامی نیروهای حاضر در منطقه مرزی مهران تلاش خود را برای کمک به زائران اربعین حسینی به کار گرفته‌اند و برای ای منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند .

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید