توصیه‌ی جانشین پلیس آگاهی ناجا به زائران اربعین

5/5

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مردم به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند، گفت: توجه به توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران اربعین حسینی (ع) است .

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مردم به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند، گفت: توجه به توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران اربعین حسینی (ع) است . پبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران بوده و توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران مراسم اربعین است . وی افزود: زائرانی که هنوز از مرزهای کشور خارج نشده‌اند از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیاء قیمتی در خودروهای شخصی خود خودداری کنند و برای پارک خودروهای خود از پارکینگ‌های تعیین شده و مورد اطمینان استفاده کنند . جانشین پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: زائران برای این سفر معنوی گذرنامه معتبر و ویزا همراه داشته باشند و از همراه داشتن سایر مدارک شخصی خودداری کرده و به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند . منفرد اضافه کرد: زائران فریب افراد سودجو و متقلب را نخورند و برای اخذ ویزا از طریق دفاتر معتبر و کنسولگری عراق در شهر ایلام اقدام کنند . وی در پایان به زائران توصیه کرد: مراقب مدارک خود باشند و در صورت مفقودی مدارک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا از بروز مشکل و سوء استفاده از مدارک زائران عزیز جلوگیری شود

پبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران بوده و توصیه و هشدارهای پلیس به منظور افزایش ضریب امنیتی زائران مراسم اربعین است .
وی افزود: زائرانی که هنوز از مرزهای کشور خارج نشده‌اند از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیاء قیمتی در خودروهای شخصی خود خودداری کنند و برای پارک خودروهای خود از پارکینگ‌های تعیین شده و مورد اطمینان استفاده کنند .
جانشین پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: زائران برای این سفر معنوی گذرنامه معتبر و ویزا همراه داشته باشند و از همراه داشتن سایر مدارک شخصی خودداری کرده و به شایعات بی پایه و اساس توجه نکنند .
منفرد اضافه کرد: زائران فریب افراد سودجو و متقلب را نخورند و برای اخذ ویزا از طریق دفاتر معتبر و کنسولگری عراق در شهر ایلام اقدام کنند .
وی در پایان به زائران توصیه کرد: مراقب مدارک خود باشند و در صورت مفقودی مدارک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا از بروز مشکل و سوء استفاده از مدارک زائران عزیز جلوگیری شود

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید