5000 کاشی سه رنگ از تبریز به کربلا حمل می‌شود

5/5

توسط زائران اربعین حسینی تبریز 5000 قطعه کاشی فیروزه‌ای، لاجوردی و خاکی به کربلا حمل می‌شود.

توسط زائران اربعین حسینی تبریز 5000 قطعه کاشی فیروزه‌ای، لاجوردی و خاکی به کربلا حمل می‌شود. به گزارش خبرگزاری رضوی، مدیر برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه رهبری گفت: این طرح برای نخستین‌بار در کشور و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های قیام امام حسین(ع) اجرا می‌شود و زائران به نیابت از شهیدان به کربلا می‌روند. حجت‌الاسلام «مسعود- حاجی‌ابراهیمی» افزود: زائران اربعین حسینی کاشی‌ها را دریافت کرده و تا کربلا حمل می‌کنند. کاشی‌ها در این سفر به عطر حرم امام حسین(ع) متبرک می‌شوند و پس از بازگشت به تبریز، در گلزار شهدای این شهر نصب خواهد شد. وی اظهار داشت: زائران پس از نوشتن دلنوشته، کلامی زیبا یا خواسته خود در پشت کاشی‌ها به عنوان تعهد درونی خود با امام حسین(ع) آن را تحویل خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری رضوی، مدیر برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه رهبری گفت: این طرح برای نخستین‌بار در کشور و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های قیام امام حسین(ع) اجرا می‌شود و زائران به نیابت از شهیدان به کربلا می‌روند.
حجت‌الاسلام «مسعود- حاجی‌ابراهیمی» افزود: زائران اربعین حسینی کاشی‌ها را دریافت کرده و تا کربلا حمل می‌کنند. کاشی‌ها در این سفر به عطر حرم امام حسین(ع) متبرک می‌شوند و پس از بازگشت به تبریز، در گلزار شهدای این شهر نصب خواهد شد.
وی اظهار داشت: زائران پس از نوشتن دلنوشته، کلامی زیبا یا خواسته خود در پشت کاشی‌ها به عنوان تعهد درونی خود با امام حسین(ع) آن را تحویل خواهند داد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید