گروه جهادی «طبیب مسیر» به کار خود در پیاده روی اربعین خاتمه داد

5/5

معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر گفت: گروه جهادی درمانی «طبیب مسیر» سومین سال از خدمت رسانی به زائران در مسیر پیاده روی اربعین را به اتمام رساند.

معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر گفت: گروه جهادی درمانی «طبیب مسیر» سومین سال از خدمت رسانی به زائران در مسیر پیاده روی اربعین را به اتمام رساند. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی غفاری معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر گفت: گروه جهادی درمانی «طبیب مسیر» برای سومین سال است که در مسیر پیاده روی اربعین اقدام به خدمت‌رسانی به زائران و بیماران می‌کند. غفاری افزود: حدود ۸۵ پرستار و پزشک به صورت سیار و بدون اسکان در چادر در گروه‌های چند نفره با حمل ۱۰ کیلو دارو توسط هر نفر، به درمان چند هزار زائر و بیمار در مسیر پرداختند که در این سفر پزشکانی از دیگر کشور‌ها همچون تایلند و ساحل عاج ما را همراهی می‌کردند. معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر تصریح کرد: هچمنین گروه جهادی درمانی طبیب مسیر امسال تابستان در پیاده‌روی «مارش میرا» که مربوط به کشتار مسلمانان بوسنی است نیز شرکت و خدمت رسانی کرده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی غفاری معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر گفت: گروه جهادی درمانی «طبیب مسیر» برای سومین سال است که در مسیر پیاده روی اربعین اقدام به خدمت‌رسانی به زائران و بیماران می‌کند.

غفاری افزود: حدود ۸۵ پرستار و پزشک به صورت سیار و بدون اسکان در چادر در گروه‌های چند نفره با حمل ۱۰ کیلو دارو توسط هر نفر، به درمان چند هزار زائر و بیمار در مسیر پرداختند که در این سفر پزشکانی از دیگر کشور‌ها همچون تایلند و ساحل عاج ما را همراهی می‌کردند.

معاون رسانه‌ای گروه جهادی درمانی طبیب مسیر تصریح کرد: هچمنین گروه جهادی درمانی طبیب مسیر امسال تابستان در پیاده‌روی «مارش میرا» که مربوط به کشتار مسلمانان بوسنی است نیز شرکت و خدمت رسانی کرده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید