پیش بینی اقدامات مناسبی برای خدمت به زائران اربعین حسینی

کاوه‌پور با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال پیش بینی کرده‌ایم، گفت: این اقدامات با هماهنگی و هفکری اعضای شورای اسلامی شهر آبادان بر خلاف سال‌های گذشته برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
5/5

«یاسین کاوه‌پور»، اظهار کرد: با هماهنگی و همفکری که با اعضای شورای شهر شد امسال اقدامات مناسبی بر خلاف سال‌های گذشته برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

شهردار آبادان به برنامه ریزی در این زمینه اشاره کرد و افزود: بهسازی سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهر، احداث مجموعه رفاهی در موقعیت مواکب آبادان واقع در شلمچه، احداث مجموعه خدمات رفاهی در میدان فرودگاه، خرید ۲ دستگاه یخ‌ساز سیار، تکمیل سایه‌بان و مه‌پاش در مرز شلمچه، خرید یک دستگاه کانکس یخچالی، خرید خودرو حمل زباله، خرید یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و خرید یک دستگاه خودرو کمپرسی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد که پس از تصویب لایحه اجرایی شدن آنها آغاز می شود.

وی از تشکیل ستاد اربعین شهرداری آبادان خبر داد و تصریح کرد: شهرداری آبادان آمادگی دارد همانند عید نوروز با چاپ بروشورهای راهنما و توزیع در میان زائران اربعین حسینی به آنها خدمات رسانی کند، همچنین ۲ مضیف در ورودی شهر یکی در میدان ثامن الائمه و دیگری در میدان فرودگاه بعنوان ایستگاه راهنمای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

کاوه‌پور، همچنین با بیان اینکه برای نصب باکس‌های زباله و استقرار نیروهای خدماتی آمادگی لازم را داریم، گفت: احداث سرویس های بهداشتی و حمام در مسیر زائران اربعین حسینی از دیگر برنامه های شهرداری آبادان در این ایام خواهد بود. / خبرآنلاین

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید