پیام تقدیر رئیس ستاد مرکزی اربعین از مردم عراق و دست‌اندرکاران مراسم اربعین

5/5

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران مراسم اربعین و مردم خوب عراق اعلام کرد: مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران مراسم اربعین و مردم خوب عراق اعلام کرد: مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند. پبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حسین ذوالفقاری پیامی در راستای تقدیر و امتنان از تمامی خدمت‌گزاران به زائران امام حسین(ع) صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: “انَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ(ع) حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً” امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شیوه‌ زندگی با حریت را آموخت. اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی مسئولین و دست‌اندرکاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت برگزار گردید؛ خداوند قادر متعال را شاکریم. بی شک فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونی از ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنانمان در این گردهمایی عظیم جز در سایه‌ تلاش و مشارکت مردم عزیز، مقامات و دولتمردان عراق میسر نمی‌شد؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهی باشد بر جاودانگی راه حق. عزم برخاسته از ایثارو بصیرت دین‌مدار عزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف احب الله من احب حسینا. لذا ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین به‌ویژه ملت شریف ایران در این مسیر پر از عشق و ایمان و ارج‌گذاری از اهتمام در رعایت نظم و عبور قانونمند؛ مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد کلیه دوست‌داران سیما و سیره‌ نورانی اهل بیت علیهم‌السلام که توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در برگزاری مراسم اربعین یکهزارو سیصد و نود و شش هجری شمسی را داشتند، اعلام می‌کنم . اعتلای قاطع و جهانی فیض عظیم محبت ومعرفت سرور و سالار شهیدان و تندرستی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

پبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حسین ذوالفقاری پیامی در راستای تقدیر و امتنان از تمامی خدمت‌گزاران به زائران امام حسین(ع) صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

“انَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ(ع) حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً”

امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شیوه‌ زندگی با حریت را آموخت. اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی مسئولین و دست‌اندرکاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت برگزار گردید؛ خداوند قادر متعال را شاکریم.

بی شک فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونی از ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنانمان در این گردهمایی عظیم جز در سایه‌ تلاش و مشارکت مردم عزیز، مقامات و دولتمردان عراق میسر نمی‌شد؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهی باشد بر جاودانگی راه حق.

عزم برخاسته از ایثارو بصیرت دین‌مدار عزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف احب الله من احب حسینا.

لذا ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین به‌ویژه ملت شریف ایران در این مسیر پر از عشق و ایمان و ارج‌گذاری از اهتمام در رعایت نظم و عبور قانونمند؛ مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد کلیه دوست‌داران سیما و سیره‌ نورانی اهل بیت علیهم‌السلام که توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در برگزاری مراسم اربعین یکهزارو سیصد و نود و شش هجری شمسی را داشتند، اعلام می‌کنم .

اعتلای قاطع و جهانی فیض عظیم محبت ومعرفت سرور و سالار شهیدان و تندرستی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید