واژگونی اتوبوس زائران اربعین در حله عراق ۹ مصدوم بر جای گذاشت

5/5

سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت ۹ نفر از زائران اربعین در حله عراق و انتقال آنها از ایلام به تهران و قم خبر داد.

سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت ۹ نفر از زائران اربعین در حله عراق و انتقال آنها از ایلام به تهران و قم خبر داد. مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس زائران در حله عراق اظهار کرد: در اثر بروز این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند. وی ادامه داد: این مصدومان به بیمارستان امام حسین مهران و از آنجا به بیمارستان امام خمینی شهر ایلام منتقل شدند. سخنگوی اورژانس بابیان اینکه این ۹ مصدوم حادثه در حله عراق با اتوبوس آمبولانس اورژانس از ایلام به تهران و قم منتقل می شوند، گفت: چهار مصدوم به بیمارستان شهید نکویی قم و پنج نفر مصدوم به بیمارستان هفت تیر تهران منتقل می شوند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس زائران در حله عراق اظهار کرد: در اثر بروز این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این مصدومان به بیمارستان امام حسین مهران و از آنجا به بیمارستان امام خمینی شهر ایلام منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس بابیان اینکه این ۹ مصدوم حادثه در حله عراق با اتوبوس آمبولانس اورژانس از ایلام به تهران و قم منتقل می شوند، گفت: چهار مصدوم به بیمارستان شهید نکویی قم و پنج نفر مصدوم به بیمارستان هفت تیر تهران منتقل می شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید