همکاری ارتباطاتی اربعین میان ایران و عراق بررسی شد

5/5

به گزارش ایرنا، در همین چارچوب، هیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به سرپرستی ‘فلاح جوشقانی’ معاون وزیر ارتباطات روز دوشنبه با ‘علی ناصر الخویلدی’ رئیس شورایعالی ارتباطات عراق دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که در محل دفتر هیات اعلام و اتصالات عراق در بغداد پایتخت این کشور برگزار شد، دو طرف راههای گسترش روابط ارتباطاتی میان دو کشور بویژه درایام زیارت اربعین حسینی را بررسی کردند. افزایش همکاری میان اپراتورهای تلفن همراه دو کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. یکی از اعضا هیات ایرانی در پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت که مذاکرات و توافقات خوبی در این جلسه انجام شد که نوید همکاری ها و هماهنگی بسیار خوب در برگزاری زیارت اربعین امسال می دهد. هیات وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی یکشنبه شب برای مذاکره و هماهنگی پشتیبانی ارتباطاتی و مخابراتی در مراسم اربعین وارد بغداد پایتخت عراق شد. این هیات صبح دوشنبه نیز در نشستی با ‘ایرج مسجدی’سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد آخرین وضعیت همکاری ها و برنامه های پیش رو برای همکاری با طرف عراقی را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، در همین چارچوب، هیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به سرپرستی 'فلاح جوشقانی' معاون وزیر ارتباطات روز دوشنبه با 'علی ناصر الخویلدی' رئیس شورایعالی ارتباطات عراق دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که در محل دفتر هیات اعلام و اتصالات عراق در بغداد پایتخت این کشور برگزار شد، دو طرف راههای گسترش روابط ارتباطاتی میان دو کشور بویژه درایام زیارت اربعین حسینی را بررسی کردند.
افزایش همکاری میان اپراتورهای تلفن همراه دو کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
یکی از اعضا هیات ایرانی در پایان این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت که مذاکرات و توافقات خوبی در این جلسه انجام شد که نوید همکاری ها و هماهنگی بسیار خوب در برگزاری زیارت اربعین امسال می دهد.
هیات وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی یکشنبه شب برای مذاکره و هماهنگی پشتیبانی ارتباطاتی و مخابراتی در مراسم اربعین وارد بغداد پایتخت عراق شد.
این هیات صبح دوشنبه نیز در نشستی با 'ایرج مسجدی'سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد آخرین وضعیت همکاری ها و برنامه های پیش رو برای همکاری با طرف عراقی را بررسی کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید