هزینه پارکینگ های مرزی مشخص شد

5/5

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بر اساس تصمیم گیری و اعلامیه ستاد اربعین کشور نرخ پارک هر شبانه روز خودرو در پارکینگ‌های مرزی ۵ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بر اساس تصمیم گیری و اعلامیه ستاد اربعین کشور نرخ پارک هر شبانه روز خودرو در پارکینگ‌های مرزی ۵ هزار تومان تعیین شده است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان درباره وضعیت پارکینگ در مرز چذابه اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری و اعلامیه ستاد اربعین کشور نرخ پارک هر شبانه روز خودرو در پارکینگ‌های مرزی 5 هزار تومان تعیین شده است. وی افزود: بنابراین خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دریافت 50 هزار تومان از هر راننده بدین صورت است که هزینه دریافت شده برای 10 شب محاسبه شده است. رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اگر راننده‌ای قبل از 10 روز و یا حتی زودتر از آن برگردد هزینه اضافی که از وی دریافت شده عودت داده می‌شود. وی درباره گران بودن هزینه هر شب پارک خودرو در پارکینگ عنوان کرد: پیشنهاد کاهش قیمت به مبلغ 2 هزار تومان ارائه شد اما کسر مبلغ پیشنهادی از هزینه یک شبانه روز پارک خودرو به دلیل هزینه‌هایی از قبیل دوربین حفاظتی، نورپردازی و استقرار دیوار بتنی تائید نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان درباره وضعیت پارکینگ در مرز چذابه اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری و اعلامیه ستاد اربعین کشور نرخ پارک هر شبانه روز خودرو در پارکینگ‌های مرزی 5 هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: بنابراین خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دریافت 50 هزار تومان از هر راننده بدین صورت است که هزینه دریافت شده برای 10 شب محاسبه شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اگر راننده‌ای قبل از 10 روز و یا حتی زودتر از آن برگردد هزینه اضافی که از وی دریافت شده عودت داده می‌شود.

وی درباره گران بودن هزینه هر شب پارک خودرو در پارکینگ عنوان کرد: پیشنهاد کاهش قیمت به مبلغ 2 هزار تومان ارائه شد اما کسر مبلغ پیشنهادی از هزینه یک شبانه روز پارک خودرو به دلیل هزینه‌هایی از قبیل دوربین حفاظتی، نورپردازی و استقرار دیوار بتنی تائید نشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید