هتل‌داران از باز نشدن مرز خسروی متضرر شدند

5/5

نماینده انجمن هتل داران قصرشیرین گفت: برخی هتل‌های قصرشیرین برای بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین چندین میلیون تومان هزینه کردند که اکنون ضرر شده است.

نماینده انجمن هتل داران قصرشیرین گفت: برخی هتل‌های قصرشیرین برای بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین چندین میلیون تومان هزینه کردند که اکنون ضرر شده است. بهروز مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از قبل پیش بینی کرده بودیم که بازگشایی مرز خسروی آنقدر قطعی نیست که بتوان روی آن سرمایه‌گذاری کرد و حتی باز بودن مقطعی آن نیز دردی از هتل داران دوا نمی‌کند. وی با بیان اینکه مسئولین وعده باز شدن مرز خسروی را خیلی بزرگ کردند که توقعات را بالا برد، افزود: باید درصدی را هم برای خطا در نظر می‌گرفتند تا مردم دچار ضرر نشوند. نماینده هتل داران قصرشیرین با اشاره به ضرری که از عدم بازگشایی این مرز متوجه مردم شد، ادامه داد: هتل‌ها از مهمترین بخش‌هایی بودند که برای نوسازی و تجهیز چند میلیون تومان هزینه کردند و حالا هزینه آنها به ضرر تبدیل شده است. مرادی تاکید کرد: حدود 4.5 سال است که از بسته شدن مرز خسروی می‌گذرد و در این مدت بسیاری از هتل‌ها فرسوده شده‌اند، لذا برای این ایام تجهیز و نوسازی شدند که مورد استفاده قرار نگرفت. وی با اشاره به وجود 9 هتل در قصرشیرین و خسروی، خاطرنشان کرد: هر یک از این هتل‌ها حداقل 25 میلیون تومان هزینه کردند و حالا کسی پاسخگو نیست. نماینده هتل داران قصرشیرین خاطرنشان کرد: این در حالیست که هتل‌های قصرشیرین از قبل هم دچار ضرر، بدهی به بانک‌ها و رکود بودند و حالا ضرر دیگری هم به آنها اضافه شده است. مرادی معتقد است، حتی اگر مرز هم باز می‌شد مردم هزینه چندانی برای اقامت در هتل‌ها نمی‌کردند و بیشتر آنها در اقامتگاه‌های ارزان تر اسکان می‌یافتند. وی عنوان کرد: ضرری که به مردم قصرشیرین وارد شد فقط مختص به هتل‌داران نیست و برخی از مردم غرفه گرفته بودند، جنس خریدند و سرمایه‌گذاری کردند که دیگر قابل استفاده نیست.

بهروز مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از قبل پیش بینی کرده بودیم که بازگشایی مرز خسروی آنقدر قطعی نیست که بتوان روی آن سرمایه‌گذاری کرد و حتی باز بودن مقطعی آن نیز دردی از هتل داران دوا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولین وعده باز شدن مرز خسروی را خیلی بزرگ کردند که توقعات را بالا برد، افزود: باید درصدی را هم برای خطا در نظر می‌گرفتند تا مردم دچار ضرر نشوند.

نماینده هتل داران قصرشیرین با اشاره به ضرری که از عدم بازگشایی این مرز متوجه مردم شد، ادامه داد: هتل‌ها از مهمترین بخش‌هایی بودند که برای نوسازی و تجهیز چند میلیون تومان هزینه کردند و حالا هزینه آنها به ضرر تبدیل شده است.

مرادی تاکید کرد: حدود 4.5 سال است که از بسته شدن مرز خسروی می‌گذرد و در این مدت بسیاری از هتل‌ها فرسوده شده‌اند، لذا برای این ایام تجهیز و نوسازی شدند که مورد استفاده قرار نگرفت.

وی با اشاره به وجود 9 هتل در قصرشیرین و خسروی، خاطرنشان کرد: هر یک از این هتل‌ها حداقل 25 میلیون تومان هزینه کردند و حالا کسی پاسخگو نیست.

نماینده هتل داران قصرشیرین خاطرنشان کرد: این در حالیست که هتل‌های قصرشیرین از قبل هم دچار ضرر، بدهی به بانک‌ها و رکود بودند و حالا ضرر دیگری هم به آنها اضافه شده است.

مرادی معتقد است، حتی اگر مرز هم باز می‌شد مردم هزینه چندانی برای اقامت در هتل‌ها نمی‌کردند و بیشتر آنها در اقامتگاه‌های ارزان تر اسکان می‌یافتند.

وی عنوان کرد: ضرری که به مردم قصرشیرین وارد شد فقط مختص به هتل‌داران نیست و برخی از مردم غرفه گرفته بودند، جنس خریدند و سرمایه‌گذاری کردند که دیگر قابل استفاده نیست.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید