نشست هماهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و ستاد راهنمای زائر

5/5

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی، در این نشست که در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس برگزار گردید طرفین راه های همکاری را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تاکید نمودند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی، در این نشست که در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس برگزار گردید طرفین راه های همکاری را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تاکید نمودند. به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی، در این نشست که در روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار گردید، طرفین راه های همکاری مشترک را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تاکید نمودند. عقیل منصوری جانشین ستاد راهنمای زائر در همین رابطه افزود: در این دیدار که با همراهی مسئولین محترم کمیته های هماهنگی، پشتیبانی و مقر نجف این ستاد صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش مبسوط از روند فعالیت های ستاد راهنمای زائر، از آنجا که مدیرکل محترم روابط عمومی استان جناب اقای حجت الاسلام بهشتی پور و جانشین ایشان، برادر محمدعلیپور به عنوان مسئولین موکب استان در عمود 1080 جاده نجف به کربلا، از پیش نیز با فعالیت های ستاد اشنایی داشتند، فضای بسیار مثبتی در خصوص گسترش همکاری های متقابل بوجود آمد. وی افزود : با توجه به آن که همه خبرگان امر اربعین بر اهمیت موضوع رسیدگی به گمشدگان و راهنمایی زائرین اتفاق نظر داشته و حل آن را یکی از درخواست های همه مواکب و متولیان امر بر می شمرند، مقرر شد در گام نخست و در ادامه فعالیت های کارگروه مواکب از کمیته هماهنگی این ستاد، موضوع راه اندازی ایستگاه راهنمای زائر در موکب مذکور در دستور کار قرار گیرد. در پایان نیز مقرر گردید نحوه ارائه حمایت های مادی و معنوی از سوی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با نگاه به عملکرد عتبه های مقدس علوی، حسینی و عباسی علیهم السلام در این خصوص، مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات ستاد راهنمای زائر اربعین حسینی، در این نشست که در روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه در محل اداره کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار گردید، طرفین راه های همکاری مشترک را بررسی و بر لزوم همکاری مشترک تاکید نمودند.

عقیل منصوری جانشین ستاد راهنمای زائر در همین رابطه افزود: در این دیدار که با همراهی مسئولین محترم کمیته های هماهنگی، پشتیبانی و مقر نجف این ستاد صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش مبسوط از روند فعالیت های ستاد راهنمای زائر، از آنجا که مدیرکل محترم روابط عمومی استان جناب اقای حجت الاسلام بهشتی پور و جانشین ایشان، برادر محمدعلیپور به عنوان مسئولین موکب استان در عمود 1080 جاده نجف به کربلا، از پیش نیز با فعالیت های ستاد اشنایی داشتند، فضای بسیار مثبتی در خصوص گسترش همکاری های متقابل بوجود آمد.

وی افزود : با توجه به آن که همه خبرگان امر اربعین بر اهمیت موضوع رسیدگی به گمشدگان و راهنمایی زائرین اتفاق نظر داشته و حل آن را یکی از درخواست های همه مواکب و متولیان امر بر می شمرند، مقرر شد در گام نخست و در ادامه فعالیت های کارگروه مواکب از کمیته هماهنگی این ستاد، موضوع راه اندازی ایستگاه راهنمای زائر در موکب مذکور در دستور کار قرار گیرد.

در پایان نیز مقرر گردید نحوه ارائه حمایت های مادی و معنوی از سوی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با نگاه به عملکرد عتبه های مقدس علوی، حسینی و عباسی علیهم السلام در این خصوص، مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید