نرم افزار جامع راهنمایی زائر اربعین رونمایی شد .

اربعین نمونه ساختار تمدن نوین اسلامی است .
5/5

نرم‌افزار جامع راهنمای زائر اربعین به همت ستاد مردمی خادمین راهنمای زائر رونمایی شد.

، نرم‌افزار جامع راهنمای زائر اربعین با حضور رضا پورتقی عضو شورای عالی فضای مجازی و حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین رونمایی شد.

اربعین حسینی میدانی برای یارگیری جبهه حق شده است

دبیر ستاد خادمین راهنمای زائر در آیین رونمایی از نرم‌افزار جامع راهنمای زائر اربعین حسینی گفت: معرفت اولین قدم هر حرکتی است، خادمان زائران نیز باید با معرفت در این راه قدم بردارند.

مجتبی اعلایی افزود: اربعین حسینی در مقطع فعلی تبدیل به میدانی برای یارگیری جبهه حق شده است؛ هر کسی هم در این راه قدم بگذارد نقشی در یاری‌گری جبهه حق ایفا می‌کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: در حدیثی که از امام صادق(ع) روایت شده است ایشان در سجده نماز خود از خداوند متعال می‌خواهند که به زائران امام حسین(ع) اجر داده شده و بشارت داده‌اند که در روز قیامت و در کنار حوض کوثر یاری کننده‌های امام حسین(ع) و ائمه را سیراب خواهند کرد.

دبیر ستاد خادمین راهنمای زائر اشاره کرد: امام خمینی(ره) و انقلابی که رهبری کردند سبب شد تا راه حرکت عظیم اربعین برای ملت‌های مسلمان هموار شود.

اربعین نمونه ساختار تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در سخنانی بیان کرد: اگر در ایام اربعین بخواهیم احتمال دهیم که حضرت مهدی(عج) در کجا حضور دارند می‌توان گفت که ایشان در مسیر پیاده‌روی اربعین هستند؛ ممکن نیست پدر دعوت کند و فرزندشان حضور پیدا نکنند؛ با همه شکوهی که راهپیمایی اربعین دارد امیدواریم امسال سال آخر پیاده‌روی باشد و شاهد ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

وی عنوان کرد: خادمان زائران اربعین توجه کنند که هر خدمتی به زائران ارائه می‌کنند، ثبت می‌شود؛ از تمام کسانی که در ایران و عراق به زائران خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم.

این استاد حوزه تصریح کرد: حرکت اربعین کاملا مردمی است اما دولت‌ها نیز باید پای کار آمده و کمک کنند، خدمت مدیران و کارکنان در این حرکت با خدمت روزانه آن‌ها در ادارات تفاوت دارد.

پناهیان اعلام کرد: حرکت اربعین نمونه‌ای از ساختار تمدن نوین اسلامی است؛ چراکه شاهد افرادی هستیم که بدون دریافت حقوق و به نحواحسن خدمت ارائه می‌کنند، امکان ندارد اداره‌ای به این شکل پیدا کنیم که کارکنان آن از سازمان یا حتی افرادی که به آن‌ها خدمت می‌کنند مزدی دریافت کنند.

این استاد حوزه تاکید کرد: تمام مشکلات کشور و سایر کشورها نیز باید با الگو گرفتن از مراسم اربعین حل شود.

در ادامه این مراسم نرم افزار جامع راهنمای زائر رونمایی شد، این نرم‌افزار قابلیت ارائه خدماتی نظیر ارائه نقشه مسیر پیاده‌روی اربعین، نرخ حمل و نقل در عراق، اعلام مفقودی افراد و مدارک را به صورت رایگان ارائه دهد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید