نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین اربعین حسینی تا 16 آبان ادامه دارد

5/5

نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی درکهگیلویه وبویراحمد تا ۱۶ آبان ادامه دارد.

نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی درکهگیلویه وبویراحمد تا ۱۶ آبان ادامه دارد. پژمان نیک اقبالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد از یکم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) ادامه دارد. وی افزود: همچنین تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم در راستای خدمات بهینه به زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و نجف اشرف توسط دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت. نیک اقبالی بیان کرد: 16 موکب به مدت 20 روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی مستقر شدند. وی عنوان کرد: زمینه سازی برای استقبال از هشت هزار نفر فراهم شده، که پنج هزار نفر در «مرز شلمچه» و سه هزار نفر در «نجف اشرف» در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌شوند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرایی زائران از پنجم ماه صفر مصادف با سوم آبان ماه آغاز شد. ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.

پژمان نیک اقبالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد از یکم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) ادامه دارد.
وی افزود: همچنین تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم در راستای خدمات بهینه به زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و نجف اشرف توسط دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت.
نیک اقبالی بیان کرد: 16 موکب به مدت 20 روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی مستقر شدند.
وی عنوان کرد: زمینه سازی برای استقبال از هشت هزار نفر فراهم شده، که پنج هزار نفر در «مرز شلمچه» و سه هزار نفر در «نجف اشرف» در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرایی زائران از پنجم ماه صفر مصادف با سوم آبان ماه آغاز شد.
ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید