موکب های بانک مهر اقتصاد برای اربعین

5/5

بانک مهر اقتصاد در آستانه شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) و همزمان با پیاده روی عظیم عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، پذیرای زائران حسینی در مرزهای مهران، چذابه و خسروی است.

بانک مهر اقتصاد در آستانه شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) و همزمان با پیاده روی عظیم عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، پذیرای زائران حسینی در مرزهای مهران، چذابه و خسروی است. به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، موکب های این بانک در مناطق مرزی مهران در استان ایلام، چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه از آغاز برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در خدمت خیل عظیم زائران و عشاق حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش خواهد بود. بر اساس این گزارش بانک مهر اقتصاد به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات با تعبیه سرویس های بهداشتی، حمام، نمازخانه، محل اسکان و استراحت در موکب های خود و تدارک وعده های غذایی، پذیرای رهروان خط سرخ ابا عبد الله(ع) در بزرگترین تجمع جهان اسلام می باشد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، موکب های این بانک در مناطق مرزی مهران در استان ایلام، چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه از آغاز برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در خدمت خیل عظیم زائران و عشاق حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش خواهد بود.
بر اساس این گزارش بانک مهر اقتصاد به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات با تعبیه سرویس های بهداشتی، حمام، نمازخانه، محل اسکان و استراحت در موکب های خود و تدارک وعده های غذایی، پذیرای رهروان خط سرخ ابا عبد الله(ع) در بزرگترین تجمع جهان اسلام می باشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید