مرز های عبوری زائران اربعین از امنیت کامل برخوردار است

5/5

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات گفت: زائران اربعین حسینی دغدغه و نگرانی امنیتی را ندارند و با آرامش کامل به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) می روند.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات گفت: زائران اربعین حسینی دغدغه و نگرانی امنیتی را ندارند و با آرامش کامل به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) می روند. به گزارش مرور نیوز، سیدمحمود علوی شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته سرعت تردد زائران نسبت به سال های گذشته روان تر است و اجتماع های 50 تا 60 نفره بلاتکلیف که مشکل روادید و گذرنامه را داشتند کاهش یافته است. وی اظهارکرد: عمده مشکلات موجود مربوط به مشکلات شخصی زائران است. حجت الاسلام علوی گفت: سال ‌به ‌سال سطح خدمات رسانی به زائران در این منطقه بهتر می شود و امسال نیز نسبت به سال های گذشته سرعت عمل نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالا و ارزشمند است. وی افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن ، عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند، که به ‌حق باید گفت امنیت آفرینان همان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خادمان گمنام مردم ما هستند. وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید حدود پنج کیلومتری خود از مرز شلمچه، گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین (ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارایه می دهند که باید از این خادمان زوار اربعین حسینی تقدیر کرد. پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند. در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به گزارش مرور نیوز، سیدمحمود علوی شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته سرعت تردد زائران نسبت به سال های گذشته روان تر است و اجتماع های 50 تا 60 نفره بلاتکلیف که مشکل روادید و گذرنامه را داشتند کاهش یافته است. وی اظهارکرد: عمده مشکلات موجود مربوط به مشکلات شخصی زائران است.

حجت الاسلام علوی گفت: سال ‌به ‌سال سطح خدمات رسانی به زائران در این منطقه بهتر می شود و امسال نیز نسبت به سال های گذشته سرعت عمل نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالا و ارزشمند است. وی افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن ، عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند، که به ‌حق باید گفت امنیت آفرینان همان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خادمان گمنام مردم ما هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید حدود پنج کیلومتری خود از مرز شلمچه، گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین (ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارایه می دهند که باید از این خادمان زوار اربعین حسینی تقدیر کرد. پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید