مرز خسروی بازگشایی شد

5/5

با حضور مسئولان دو کشور ایران و عراق، مرز خسروی در استان کرمانشاه بازگشایی شد.

با حضور مسئولان دو کشور ایران و عراق، مرز خسروی در استان کرمانشاه بازگشایی شد. به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، با حضور مسئولان دو کشور ایران و عراق، مرز خسروی در استان کرمانشاه، به منظور تردد زائران عتبات عالیات در اربعین امسال در ساعت 13 و 17 دقیقه ظهر امروز بازگشایی شد. بر این اساس، از این پس، زائران برای تشرف به عتبات عالیات می توانند از مرزهای مهران در ایلام، شلمچه و چذابه در خوزستان و خسروی در کرمانشاه استفاده کنند. در حاشیه این مراسم، وزیر کشور از امکانات مرز خسروی بازدید به عمل آورد. به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز گذشته گفته بود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسم اربعین مبتنی بر تجربیات سال‌های قبل در همه حوزه‌ها از جمله حوزه پشتیبانی، امور زیرساختی، تدارکات، خدمات و بخش کنسولی صورت گرفته است. وی افزود: همچنین بحث ویزا نیز با همکاری دولت عراق حذف شده است.

به گزارش ستاد راهنمای زائر به نقل از ایسنا، با حضور مسئولان دو کشور ایران و عراق، مرز خسروی در استان کرمانشاه، به منظور تردد زائران عتبات عالیات در اربعین امسال در ساعت 13 و 17 دقیقه ظهر امروز بازگشایی شد.

بر این اساس، از این پس، زائران برای تشرف به عتبات عالیات می توانند از مرزهای مهران در ایلام، شلمچه و چذابه در خوزستان و خسروی در کرمانشاه استفاده کنند.

در حاشیه این مراسم، وزیر کشور از امکانات مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز گذشته گفته بود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسم اربعین مبتنی بر تجربیات سال‌های قبل در همه حوزه‌ها از جمله حوزه پشتیبانی، امور زیرساختی، تدارکات، خدمات و بخش کنسولی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین بحث ویزا نیز با همکاری دولت عراق حذف شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید