مردم سفرهای عادی خود را در ایام اربعین مدیریت کنند

همزمان با ایام اربعین حسینی، پیش فروش بلیت اتوبوس از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ممنوع است.
5/5

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بابیان اینکه در ایام اربعین تمام ناوگان همدان به مرز مهران اعزام می شود، گفت: مردم سفرهای عادی خود رادر ایام اربعین مدیریت کنند.

صفر صادقی راد صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اربعین برای تامین ناوگان سیستم شرکت‌های حمل‌ونقل را می ببندد، اظهار داشت: اگر این اقدام انجام شود، امکان اعزام ناوگان وجود نخواهد داشت و تا ۸۰ درصد سرویس‌های عادی را نخواهیم داشت.

صادقی‌راد ادامه داد: همزمان با ایام اربعین حسینی، پیش فروش بلیت اتوبوس از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ممنوع است.

وی با بیان اینکه همدان ۲۰۰ اتوبوس دارد که به مرز مهران اعزام می‌شود، گفت: ۴۵ دستگاه اتوبوس نیز روزانه به مرز خسروی اعزام می‌شود.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان این‌که ۷۵ دستگاه مینی‌بوس نیز برای مرز خسروی در نظر گرفته شده است، افزود: با این حساب، ناوگانی برای برقراری سفرهای عادی نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همدان به عنوان استان معین وظیفه جابجابی زائران ۵ استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و قم را به عهده دارد و زائران استان‌های تهران، سمنان و قزوین نیز به شکل گذار از طریق استان همدان به سمت پایانه های مرزی هدایت می‌شوند.

وی با بیان این‌که برای جاجایی زائران در مسیر برگشت به طور میانگین روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ اتوبوس وارد همدان خواهد شد، افزود: ستاد اربعین استان همدان پیش‌بینی‌های لازم را در نظر خواهد گرفت و نیازمندی‌ها در حوزه حمل‌ونقل به ستاد اربعین اعلام شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید