عزیمت 37 هزار زائر طی 13 روز از فارس به كربلا

5/5

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: امسال و تاكنون بیش از 37 هزار زائر با استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی از فارس به سمت كربلا عزیمت كرده‌اند.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: امسال و تاكنون بیش از 37 هزار زائر با استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی از فارس به سمت كربلا عزیمت كرده‌اند. به گزارش ایسنا منطقه‌ی فارس، به نقل از روابط عمومی راهداری فارس، علی‌رضا سیاهپور گفت: از تاریخ اول تا 13 آبان تعداد 37 هزار و 269 زائر با هدف شركت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی، در قالب 934 سفر به مرزهای ایران و عراق عزیمت كرده‌اند. وی با بیان اینكه سال گذشته در ایام اربعین 54 هزار زائر در قالب 1400 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای شركت در همایش اربعین جابه‌جا شده‌اند، گفت: سفر زائران اربعین از فارس به سمت كربلای معلا، همچنان تداوم دارد. سیاهپور همچنین گفت: با توجه به اهمیت اعزام و بازگشت به موقع و ایمن زائران اربعین حسینی، لازم است كه زائران و مسافران با توجه به محدودیت‌های ترافیكی، سفر خود را مدیریت كنند. او اضافه كرد: از تاریخ 15 آبان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری كشور برای جابه‌جایی زائران اربعین به مرزهای كشور عزیمت می‌كنند و سیر بازگشت‌ تا 25 آبان ادامه خواهد داشت؛ لذا هموطنان در این ایام برای هرگونه سفری با استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی، برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا منطقه‌ی فارس، به نقل از روابط عمومی راهداری فارس، علی‌رضا سیاهپور گفت: از تاریخ اول تا 13 آبان تعداد 37 هزار و 269 زائر با هدف شركت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی، در قالب 934 سفر به مرزهای ایران و عراق عزیمت كرده‌اند.
وی با بیان اینكه سال گذشته در ایام اربعین 54 هزار زائر در قالب 1400 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای شركت در همایش اربعین جابه‌جا شده‌اند، گفت: سفر زائران اربعین از فارس به سمت كربلای معلا، همچنان تداوم دارد.
سیاهپور همچنین گفت: با توجه به اهمیت اعزام و بازگشت به موقع و ایمن زائران اربعین حسینی، لازم است كه زائران و مسافران با توجه به محدودیت‌های ترافیكی، سفر خود را مدیریت كنند.
او اضافه كرد: از تاریخ 15 آبان ناوگان اتوبوسرانی بین شهری كشور برای جابه‌جایی زائران اربعین به مرزهای كشور عزیمت می‌كنند و سیر بازگشت‌ تا 25 آبان ادامه خواهد داشت؛ لذا هموطنان در این ایام برای هرگونه سفری با استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی، برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید