عبور یک میلیون و 700 هزار زائر اربعین حسینی از مرزهای سه گانه

5/5

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از زمان حرکت زائران اربعین تاکنون یک میلیون و 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه شلمچه و چذابه در خوزستان، و مهران در ایلام عازم کشور عراق شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از زمان حرکت زائران اربعین تاکنون یک میلیون و 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه شلمچه و چذابه در خوزستان، و مهران در ایلام عازم کشور عراق شده اند. به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز شنبه در جریان بازدید از گذرگاه و پایانه مرزی شلمچه در گفت وگو خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیادی از زائرین اربعین حسینی که عازم سفر به عتبات عالیات هستند تاکنون از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده اند. وی اظهارکرد: در مرزهای سه گانه و پایانه های مرزی به هیچ عنوان روادید صادر نمی شود و زائران در شهرهای خود با مراجعه به مراکز قانونی و مجوز دار نسبت به تهیه روادید اقدام، و سپس برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در مرز حضور یابند. سردار اشتری در ادامه، ترافیک مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی و گذرگاه های سه گانه شلمچه، چذابه و مهران را سنگین، پرحجم ولی روان توصیف کرد و گفت: رانندگان نکات ایمنی و توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و با احتیاط کامل رانندگی کنند. وی اظهارکرد: زائران از وسایل عمومی برای تردد به مرزها استفاده کنند و خودروهای شخصی خود را در توقفگاه هایی که از قبل مشخص شده پارک کنند. ** تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است فرماندن ناجا گفت:از 2 تا سه روز آینده بازگشت زائران آغاز خواهد شد و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در مسیر برگشت زائران را پیش بینی کرده است. سردار اشتری افزود: قرارگاه ترافیکی ناجا مسیرها و تدابیر لازم را برای بازگشت زائران اتخاذ کرده است. گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند. سردار سرتیپ حسین اشتری روز شنبه از گذرگاه و پایانه مرزی شلمچه و چذابه دیدن کرد. پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند. در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز شنبه در جریان بازدید از گذرگاه و پایانه مرزی شلمچه در گفت وگو خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیادی از زائرین اربعین حسینی که عازم سفر به عتبات عالیات هستند تاکنون از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده اند.
وی اظهارکرد: در مرزهای سه گانه و پایانه های مرزی به هیچ عنوان روادید صادر نمی شود و زائران در شهرهای خود با مراجعه به مراکز قانونی و مجوز دار نسبت به تهیه روادید اقدام، و سپس برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در مرز حضور یابند.
سردار اشتری در ادامه، ترافیک مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی و گذرگاه های سه گانه شلمچه، چذابه و مهران را سنگین، پرحجم ولی روان توصیف کرد و گفت: رانندگان نکات ایمنی و توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و با احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی اظهارکرد: زائران از وسایل عمومی برای تردد به مرزها استفاده کنند و خودروهای شخصی خود را در توقفگاه هایی که از قبل مشخص شده پارک کنند.

** تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است
فرماندن ناجا گفت:از 2 تا سه روز آینده بازگشت زائران آغاز خواهد شد و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در مسیر برگشت زائران را پیش بینی کرده است.
سردار اشتری افزود: قرارگاه ترافیکی ناجا مسیرها و تدابیر لازم را برای بازگشت زائران اتخاذ کرده است.
گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
سردار سرتیپ حسین اشتری روز شنبه از گذرگاه و پایانه مرزی شلمچه و چذابه دیدن کرد.
پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید