صدور دو میلیون و ۲۳۰ هزار روادید اربعین/ بیش از ۲۱ هزار نفر زائر بدون روادید از مرزها به عقب منتقل شده‌اند

5/5

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: تا به امروز دو میلیون و ۲۳۰ هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: تا به امروز دو میلیون و ۲۳۰ هزار روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است. به گزارش ایلنا، شهریار حیدری با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش تاکنون یک میلیون و ۴۷۰ هزار زائر از مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چزابه خارج شده‌اند و به عراق سفر کرده‌اند، گفت: قریب به ۵۰ درصد بار ترافیکی این رفت و آمدها در مرز مهران است. وی با بیان اینکه در بحث نقل و انتقال زائرین مشکلی نداریم و امور طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیش رفتن است، اظهار داشت: در بحث تغذیه و اسکان زائران نیز خوشبختانه تاکنون با مساله خاصی مواجه نبوده‌ایم. این مقام مسئول در ستاد اربعین همچنین به وظایف کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین اشاره و تصریح کرد: این کمیته با محوریت نیروی انتظامی و با همکاری عوامل نظامی و امنیتی در حال فعالیت است. حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با رادیو اربعین گفت: تا به حال بیش از ۲۱ هزار نفر از افرادی که بدون ویزا به مرزها مراجعه کرده‌اند توسط نیروی انتظامی به عقب مرز منتقل شده‌اند.

به گزارش ایلنا، شهریار حیدری با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش تاکنون یک میلیون و ۴۷۰ هزار زائر از مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چزابه خارج شده‌اند و به عراق سفر کرده‌اند، گفت: قریب به ۵۰ درصد بار ترافیکی این رفت و آمدها در مرز مهران است.

وی با بیان اینکه در بحث نقل و انتقال زائرین مشکلی نداریم و امور طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیش رفتن است، اظهار داشت: در بحث تغذیه و اسکان زائران نیز خوشبختانه تاکنون با مساله خاصی مواجه نبوده‌ایم.

این مقام مسئول در ستاد اربعین همچنین به وظایف کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین اشاره و تصریح کرد: این کمیته با محوریت نیروی انتظامی و با همکاری عوامل نظامی و امنیتی در حال فعالیت است.

حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با رادیو اربعین گفت: تا به حال بیش از ۲۱ هزار نفر از افرادی که بدون ویزا به مرزها مراجعه کرده‌اند توسط نیروی انتظامی به عقب مرز منتقل شده‌اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید