صدور بیش از 2 میلیون روادید برای زائران اربعین

5/5

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون 2 میلیون و 230 هزار روادید برای زائران اربعین صادر شده و یک میلیون و 470 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چزابه خارج شده اند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون 2 میلیون و 230 هزار روادید برای زائران اربعین صادر شده و یک میلیون و 470 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چزابه خارج شده اند. شهریار حیدری روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: 50 درصد بار ترافیکی و بیشترین میزان تردد زائران اربعین در این مدت مربوط به مرز مهران است. وی افزود: کمیته های 13 گانه اربعین کار خود را به بهترین شکل ارائه می دهند و هیچ مشکلی در زمینه اسکان و تغذیه زائران وجود ندارد. حیدری با بیان اینکه مهم ترین کمتیه ستاد اربعین امنیتی و انتظامی است، گفت: مسئولیت این کمیته که بر عهده نیروی انتظامی و همکاری عوامل نظامی و سایر اعضا کمیته است با روان سازی ترافیک و ایجاد امنیت موفق عمل کرده است. وی یادآور شد: لایه بندی برای آمایش افراد دارای مجوز قانونی خروج و افراد بدون مجوز شکل گرفته و تاکنون 31 هزار نفر از افراد فاقد گذرنامه و روادید بازگشت داده شده اند. سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: هیچگونه امکانی برای صدور روادید در مرزهای کشور وجود ندارد و تمامی افرادیکه بدون گذرنامه و روادید می توانند به کنسولی های موقت در ایلام و کرمانشاه مراجعه کنند و در کمترین زمان روادید آنها صادر می شود. حیدری از تمامی هموطنان خواست: بدون مدارک معتبر به مرزها مراجعه نکنند زیرا فرآیند بازگشت دادن این افراد در روند تردد دیگر زائران اختلال ایجاد کرده و خروج آنها را با کندی مواجه می کند. به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق به یکی از مرزهای پرتردد کشور به عتبات عالیات کشور همسایه تبدیل شده است. در طول سال به طور متوسط هر روز 6 هزار زائر از مرز رسمی مهران به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند.

شهریار حیدری روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: 50 درصد بار ترافیکی و بیشترین میزان تردد زائران اربعین در این مدت مربوط به مرز مهران است.
وی افزود: کمیته های 13 گانه اربعین کار خود را به بهترین شکل ارائه می دهند و هیچ مشکلی در زمینه اسکان و تغذیه زائران وجود ندارد.
حیدری با بیان اینکه مهم ترین کمتیه ستاد اربعین امنیتی و انتظامی است، گفت: مسئولیت این کمیته که بر عهده نیروی انتظامی و همکاری عوامل نظامی و سایر اعضا کمیته است با روان سازی ترافیک و ایجاد امنیت موفق عمل کرده است.
وی یادآور شد: لایه بندی برای آمایش افراد دارای مجوز قانونی خروج و افراد بدون مجوز شکل گرفته و تاکنون 31 هزار نفر از افراد فاقد گذرنامه و روادید بازگشت داده شده اند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: هیچگونه امکانی برای صدور روادید در مرزهای کشور وجود ندارد و تمامی افرادیکه بدون گذرنامه و روادید می توانند به کنسولی های موقت در ایلام و کرمانشاه مراجعه کنند و در کمترین زمان روادید آنها صادر می شود.
حیدری از تمامی هموطنان خواست: بدون مدارک معتبر به مرزها مراجعه نکنند زیرا فرآیند بازگشت دادن این افراد در روند تردد دیگر زائران اختلال ایجاد کرده و خروج آنها را با کندی مواجه می کند.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق به یکی از مرزهای پرتردد کشور به عتبات عالیات کشور همسایه تبدیل شده است.
در طول سال به طور متوسط هر روز 6 هزار زائر از مرز رسمی مهران به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید