صادرات در مرزهای عراق متوقف شد

5/5

گمرکات کشور عنوان کرد که از پذیرش محموله‌های صادراتی به مقصد مرزهای مجاز زمینی تا روز ۹۶/۸/۲۳ خودداری می‌شود.

گمرکات کشور عنوان کرد که از پذیرش محموله‌های صادراتی به مقصد مرزهای مجاز زمینی تا روز ۹۶/۸/۲۳ خودداری می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اکبر شامانی نامه‌ای به کلیه گمرکات کشور ارسال و اظهار کرد که از پذیرش محموله‌های صادراتی (به استثنای کامیون‌های حامل مواد غذایی) به مقصد مرزهای مجاز زمینی خسروی مهران، چزابه و شلمچه تا روز ۲۳ آبان خودداری نمایند. بر اساس این خبر، پیرو بخشنامه شماره ۹۶/۸۰۴۵۹۱ مورخ ۹۶/۸/۲ و با عنایت به نامه شماره ۱۲۲۷۱۹ مورخ ۹۶/۸/۲ وزارت کشور به دلیل نزدیک بودن ایام اربعین و اعزام زائرین برای محدودیت تردد کامیون‌های تجاری دستور فرمایید به منظور جلوگیری از سرگردانی رانندگان کامیون‌ علاوه بر اطلاع‌رسانی موضوع تا روز ۹۶/۸/۲۳ از پذیرش محموله‌های صادراتی به مقصد مرزهای موصوف خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اکبر شامانی نامه‌ای به کلیه گمرکات کشور ارسال و اظهار کرد که از پذیرش محموله‌های صادراتی (به استثنای کامیون‌های حامل مواد غذایی) به مقصد مرزهای مجاز زمینی خسروی مهران، چزابه و شلمچه تا روز ۲۳ آبان خودداری نمایند.

بر اساس این خبر، پیرو بخشنامه شماره ۹۶/۸۰۴۵۹۱ مورخ ۹۶/۸/۲ و با عنایت به نامه شماره ۱۲۲۷۱۹ مورخ ۹۶/۸/۲ وزارت کشور به دلیل نزدیک بودن ایام اربعین و اعزام زائرین برای محدودیت تردد کامیون‌های تجاری دستور فرمایید به منظور جلوگیری از سرگردانی رانندگان کامیون‌ علاوه بر اطلاع‌رسانی موضوع تا روز ۹۶/۸/۲۳ از پذیرش محموله‌های صادراتی به مقصد مرزهای موصوف خودداری کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید