شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین با گذرنامه و ویزای شخصی امکان‌پذیر است

5/5

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در همین زمینه به کسانی که متقاضی شرکت در مراسم معنوی و پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی هستند یادآور می‌شویم که برابر دستورالعمل‌های صادره، خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر است و در غیر این صورت اجازه خروج داده نخواهد شد. اسماعیلی تصریح کرد: متقاضیان از هم اکنون و قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه واقع در خیابان وحید، خیابان رودکی جنب کلانتری 15 و ادارات گذرنامه در فرماندهی انتظامی تمامی شهرستان‌ها مراجعه کرده و اجازه خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام کنند. وی در خصوص عواقب ارائه گذرنامه شخص به فرد دیگر هشدار داد و گفت: در صورت ارائه گذرنامه به غیر در مبادی مرزی از خروج آن‌ها جلوگیری به عمل آمده و در این زمینه پرونده قضایی برای صاحب گذرنامه و شخص استفاده‌کننده نیز تشکیل می‌شود و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی‌مدت خواهد بود. سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اقدام به خروج از کشور بدون دارا بودن ویزای معتبر نیز توسط مأموران مرزی کشور عراق در مبادی ورودی از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل آورده و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن نیز منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی‌مدت است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در همین زمینه به کسانی که متقاضی شرکت در مراسم معنوی و پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی هستند یادآور می‌شویم که برابر دستورالعمل‌های صادره، خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر است و در غیر این صورت اجازه خروج داده نخواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: متقاضیان از هم اکنون و قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه واقع در خیابان وحید، خیابان رودکی جنب کلانتری 15 و ادارات گذرنامه در فرماندهی انتظامی تمامی شهرستان‌ها مراجعه کرده و اجازه خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام کنند.

وی در خصوص عواقب ارائه گذرنامه شخص به فرد دیگر هشدار داد و گفت: در صورت ارائه گذرنامه به غیر در مبادی مرزی از خروج آن‌ها جلوگیری به عمل آمده و در این زمینه پرونده قضایی برای صاحب گذرنامه و شخص استفاده‌کننده نیز تشکیل می‌شود و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی‌مدت خواهد بود.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اقدام به خروج از کشور بدون دارا بودن ویزای معتبر نیز توسط مأموران مرزی کشور عراق در مبادی ورودی از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل آورده و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن نیز منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی‌مدت است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید