شبکه خبری اربعین گیلان راه‌اندازی شد

5/5

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: شبکه خبری اربعین این استان با مشارکت 23 رسانه گیلان راه‌اندازی شد .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: شبکه خبری اربعین این استان با مشارکت 23 رسانه گیلان راه‌اندازی شد . به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، محسن جعفری در نشست افتتاحیه شبکه خبری اربعین گیلان اظهار کرد: این شبکه اطلاع‌رسانی با مشارکت 30 رسانه گیلانی آغاز به کار کرد . وی، با اشاره به نحوه فعالیت شبکه خبری اربعین گیلان، تصریح کرد: این شبکه متشکل از 32 خبرنگار اعزامی به کربلا و نجف و 8 گزارشگر خبری از رسانه‌های گیلانی است که از طریق کاروان خبری سازمان بسیج رسانه گیلان برای پوشش اخبار همایش عظیم پیاده‌روی حسینی(ع) اعزام می‌شوند . رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: رسانه‌های این استان با انتشار اخبار خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، میزان، شبستان، ایسنا و بسیج و پایگاه‌های خبری و تحلیلی 8دی، دیار باران، پرنیال گیل، گیلانستان، گیل‌خبر، صبح مشرق، واران نیوز، دیار میرزا، مریان خبر، صبح فومن، می‌رشت، گیل‌نویس، واران‌نیوز و نشریات ندای کشاورز، سئوال و جواب، گلچین امروز، فومنات و ندای توسعه و سایر رسانه‌ها در شبکه خبری اربعین گیلان فعال است . جعفری، با بیان اینکه حضور خبرنگاران داوطلبانه و از طریق ثبت نام در مدت سه ماه بوده است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران اعزامی در آستانه اربعین حسینی(ع) و در کربلای معلی یادواره شهید سیرت‌نیا و شهدای رسانه گیلان را نیز برگزار می‌کنند . وی، با اشاره به انتشار روزانه اخبار اربعین در رسانه‌های مذکور، افزود: سایر رسانه‌های گیلان نیز با بازنشر اخبار و گزارش‌های خبری همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نقش‌آفرینی می‌کنند . رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، خاطرنشان کرد: کاروان خبری این سازمان دوازدهم آبان جاری با بدرقه خانواده‌های معظم شهدای رسانه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام می‌شود .

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، محسن جعفری در نشست افتتاحیه شبکه خبری اربعین گیلان اظهار کرد: این شبکه اطلاع‌رسانی با مشارکت 30 رسانه گیلانی آغاز به کار کرد .
وی، با اشاره به نحوه فعالیت شبکه خبری اربعین گیلان، تصریح کرد: این شبکه متشکل از 32 خبرنگار اعزامی به کربلا و نجف و 8 گزارشگر خبری از رسانه‌های گیلانی است که از طریق کاروان خبری سازمان بسیج رسانه گیلان برای پوشش اخبار همایش عظیم پیاده‌روی حسینی(ع) اعزام می‌شوند .
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: رسانه‌های این استان با انتشار اخبار خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، میزان، شبستان، ایسنا و بسیج و پایگاه‌های خبری و تحلیلی 8دی، دیار باران، پرنیال گیل، گیلانستان، گیل‌خبر، صبح مشرق، واران نیوز، دیار میرزا، مریان خبر، صبح فومن، می‌رشت، گیل‌نویس، واران‌نیوز و نشریات ندای کشاورز، سئوال و جواب، گلچین امروز، فومنات و ندای توسعه و سایر رسانه‌ها در شبکه خبری اربعین گیلان فعال است .
جعفری، با بیان اینکه حضور خبرنگاران داوطلبانه و از طریق ثبت نام در مدت سه ماه بوده است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران اعزامی در آستانه اربعین حسینی(ع) و در کربلای معلی یادواره شهید سیرت‌نیا و شهدای رسانه گیلان را نیز برگزار می‌کنند .
وی، با اشاره به انتشار روزانه اخبار اربعین در رسانه‌های مذکور، افزود: سایر رسانه‌های گیلان نیز با بازنشر اخبار و گزارش‌های خبری همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نقش‌آفرینی می‌کنند .
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، خاطرنشان کرد: کاروان خبری این سازمان دوازدهم آبان جاری با بدرقه خانواده‌های معظم شهدای رسانه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام می‌شود .

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید