سه هزار کلیومتر راه های مواصلاتی ایلام تا قبل از اربعین خط کشی می‌شود

5/5

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یکی از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی که به طور مستقیم در دید راننده قرارخواهد گرفت، خط کشی راهها است.

وی افزود:به منظور افزایش ایمنی راهها، نیروهای ایمنی، ترافیک و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات خط کشی راههای ارتباطی را در جهت هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و همچنین کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی را به طور ویژه انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه، از سال گذشته تاکنون عملیات خط کشی ۶ هزار کیلومتر از راه های استان انجام شده است.

وی گفت:همچنین در سال جاری نیز عملیات خط کشی سه هزار کیلومتر دیگر از راه های مواصلاتی استان ایلام در جهت تسهیل تردد زائران ابا عبدالله (ع) تا قبل از ایام اربعین با تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه، انجام می‌شود.

چشمه خاور با توجه به اینکه عملیات اجرایی نصب ۴۵ هزار عدد تابلو از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: تاکنون تعداد ۴۰ هزار عدد تابلو نصب شده و در تلاش هستیم مابقی تابلو های هشدار دهنده را قبل از ایام اربعین سال جاری نصب شود. / فارس

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید