زیرساخت‌های لازم درپارکینگ اربعین مهران برای زوار اربعین فراهم شد

5/5

ه گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیاظهر شنبه در بازدید از زیرساخت‌های اربعین (پارکینگ بزرگ اربعین) در قالب تور رسانه‌ای از اقدامات انجام شده از جمله آسفالت، نصب آبسردکن‌ها، ساخت و تکمیل سرویس‌های بهداشتی، در پارکینگ بزرگ اربعین ضمن ابراز رضایت، تاکید کرد باید در پارکینگ در زمان پارک خودروهای زوار، نظم و انضباط حاکم و تمامی تمهیدات برای خدمات‌دهی شایسته به زوار مهیا شود.

وی افزود: فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به پارکینگ اربعین اضافه شد ۱۷۰۰ متر محصور و ضمن لاین‌بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد اربعین تاکید کرد: نمازخانه ۳۰۰ متری ظرف یک ماه گذشته در فاز دوم پارکینگ اربعین ساخته شده و تا هفته آینده مورد استفاده برای زوار است.

وی اضافه کرد: همه زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز در پارکینگ بزرگ برکت مهیا شده است. در پارکینگ اربعین (فاز یک و ۲) بیش از ۱۲ آبسردکن جانمایی و راه‌اندازی شده است.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهرداری مهران اطراف تمامی آبسردکن‌ها را پاکسازی کند و در اسرع وقت نخاله‌های موجود در پارکینگ را جمع آوری و آن محل آسفالت شود.

وی افزود: در پارکینگ اربعین ۲ فروشگاه راه اندازی و آبسردکن به میزان کافی نصب و راه اندازی شده و همه امکانات برای خدمات دهی به زوار مهیا شده است.

گفتنی است ظرف یک ماه اخیر ۲ فروشگاه در پارکینگ بزرگ اربعین برای استفاده زوار راه اندازی شده است.

کد خبر 5864917

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید