زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند

دبیرستاد اربعین استان تهران گفت: با توجه به توصیه ستاد مرکزی اربعین، زائرین می‌توانند برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند.
5/5

سید کمال سادات در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان تهران افزود: با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های مربوطه برای خودرو شخصی، زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودرو‌های شخصی استفاده کنند.
وی با اشاره به دیدار دیروز استاندار تهران با معاون استاندار نجف گفت: گزارشی از تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین و تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف اشرف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دبیر ستاد اربعین استان تهران خاطر نشان کرد: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تامین ژنراتور‌ها و مولد‌های برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد.
سادات سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای عاشقان اباعبداله و ظرفیت حمل و نقل عمومی، همچنین با توجه به توسعه پارکینگ‌ها وزیرساخت‌های مربوطه زائرین می‌توانند از خودرو شخصی برای رسیدن به مرز استفاده کنند. / صداوسیما

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید