راهپیمایی اربعین حرکتی به سمت آزادگی،حریت و دشمن ستیزی

مستند سازی یکی از موضوعات مهم و مدنظر وزیر کشور در تمام زمینه‌ها است که بایستی کمیته مربوط روند آن را طی و اقدام لازم را معمول و گزارش کنند.
5/5

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی با تبیین جایگاه اربعین به عنوان حرکتی به سمت آزادگی، حریت، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و عدم قبول ظلم از هر جهتی که باشد، گفت: توبه حرّ یک نماد عینی انسان سازی و برگشت به سمت حق در واقعه عاشورا است؛ امید که همه ما پیروان راستین ائمه اطهار علیه السلام باشیم.

نخستین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) امروز و به ریاست علی طالبی رئیس کمیته و با حضور نمایندگان کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد مرکزی اربعین، به منظور بررسی مشکلات و نواقص دستگاه‌های فعال در اجرای مراسم اربعین برگزار شد.

طالبی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، مواردی را در خصوص اهمیت برگزاری با شکوه‌تر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) مطرح و سپس از آقای قاسمی و همکارانشان به دلیل تلاش‌ها و انجام ارزیابی و بازرسی در سال گذشته قدردانی کرد.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین حسینی در ادامه ضمن تبیین جایگاه اربعین به عنوان حرکتی به سمت آزادگی، حریت، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و عدم قبول ظلم از هر جهتی که باشد، گفت: توبه حرّ یک نماد عینی انسان سازی و برگشت به سمت حق در واقعه عاشورا است؛ امید که همه ما پیروان راستین ائمه اطهار علیه السلام باشیم.

وی تصریح کرد: مستند سازی یکی از موضوعات مهم و مدنظر وزیر کشور در تمام زمینه‌ها است که بایستی کمیته مربوط روند آن را طی و اقدام لازم را معمول و گزارش کنند.

در نخستین جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین مقرر گردید؛ فعال کردن سامانه سماح و توجه همه کمیته‌ها به ثبت نام زائران اربعین در سامانه مذکور به جهت تأکید وزیر کشور بر شفافیت کار و سامانه ها، جدی تلقی شود، زیرا یکی از شاخص‌های ارزیابی کمیته‌ها میزان اهتمام در ورود اطلاعات در سامانه مذکور است.

در این جلسه تاکید شد مصوبات ستاد و کمیته‌ها به کمیته نظارت و ارزیابی ارسال و پاسخ به موقع به کلیه مکاتبات در حداقل زمان داده شود.

مقرر شد، شاخص‌ها مجددا در مدت یک یا دو روز به اشتراک گذاشته شود و نتیجه دقیق و قطعی اعلام و در سامانه تسما (ارزیابی عملکرد) قرار گیرد

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید