رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد: ثبت نام ۶ هزار نفر برای اربعین

این روزها سرعت ثبت نام در حال افزایش است.
5/5

احمد صالحی آرا، رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی درباره خدمات رسانی دانشگاه آزاد در راهپیمایی اربعین، گفت: امسال دانشگاه آزاد تسهیلات بیشتری را برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در نظر گرفته اما از هزینه‌کرد غیرمتعارف خودداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از هزینه ها از بخش نذورات صورت گرفته است، افزود: برای دانشجویانی که تمایل دارند در مراسم اربعین شرکت کنند، تسهیلاتی از جمله وام در نظر گرفته شده است؛ همچنین به دانشجویان، کارکنان و اساتید 2-3 روز مرخصی تشویقی داده شده است.

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد با بیان این مطلب که تسهیلاتی را در خطوط مرزی برای زائران ایجاد کردیم، افزود: موکبهای مرزی در خوزستان، شلمچه، چذابه و خرمشهر ایجاد شده است و در شهر ایلام و مهران نیز تسهیلاتی را برای زائران دانشگاهی فراهم کرده ایم.

صالحی آرا ادامه داد: در کرمانشاه در مرز خسروی، فضایی برای اسکان موقت زائران دانشگاهی فراهم شده و میرجاوه سیستان و بلوچستان پذیرای مهمانان خارج از کشور از پاکستان و افغانستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه موکبهای مرزی ما توسط مدیران واحدها و معاونین فرهنگی ایجاد شده و اقدامات اجرایی توسط بسیج دانشجویی صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین در مسیر راهپیمایی اربعین، 3 موکب پیش بینی شده که موکب اول مربوط به واحد علوم و تحقیقات، موکب دوم توسط واحد تهران مرکز و موکب سوم توسط واحد دانشگاه آزاد فارس اداره می شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد بیان کرد: همچنین موکب بزرگی در کربلای معلا داریم که توسط واحد خراسان رضوی و موکب کاظمین توسط واحد قم اداره می شوند.

صالحی ضمن اشاره به اینکه تمامی موکب ها دارای اسکان موقت هستند، خاطرنشان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرایی و خدمت رسانی را از موکبهای عراق سلب نکنید، با موکب های عراقی هماهنگی در راستای پذیرایی و اسکان موقت به صورت مشترک به عمل آمده است.

وی در ادامه اتمام مهلت ثبت نام برای اربعین را تا روز پنج شنبه (18 مهر) اعلام کرد و گفت: تا امروز بیش از 6 هزار نفر از دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد در سامانه ساجد ثبت نام کرده اند که دو برابر کل ظرفیت سال گذشته است و این روزها سرعت ثبت نام در حال افزایش است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید