رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین: روزانه ۱۰ مورد بازرسی از اماکن قصرشیرین انجام می‌شود

5/5

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین گفت: با آغاز طرح اربعین در سازمان تعزیرات حکومتی به طور میانگین روزانه ۱۰ مورد بازرسی از اماکن قصرشیرین انجام می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین گفت: با آغاز طرح اربعین در سازمان تعزیرات حکومتی به طور میانگین روزانه ۱۰ مورد بازرسی از اماکن قصرشیرین انجام می‌شود. مسعود همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در ارتباط با نظارت بر رستوران‌ها و اماکن عرضه مواد خوراکی در شهرستان قصرشیرین اندیشیده شده است، اظهار داشت: به طور متوسط روزانه 10 مورد بازرسی از اماکن عرضه مواد غذایی و رستورانها در مرز خسروی و قصرشیرین انجام شده است. رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین با بیان اینکه تمامی اقدامات با همکاری فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، گفت: خوشیختانه از زمان اجرای طرح اربعین تاکنون هیچ مشکل خاصی به وجود نیامده است. همتی از نظارت سازمان تعزیرات شهرستان قصرشیرین تا پایان برگزاری مراسم اربعین خبر داد و افزود: مباحث بهداشتی، سلامت و بهداشت اماکن، درج قیمت‌ها و نحوه قیمت‌گذاری از جمله مواردی است که در بازرسی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. وی به نظارت سازمان تعزیرات حکومتی قصرشیرین در مورد قیمت گذاری پارکینگ‌ها اشاره و اظهار کرد: قیمت گذاری پارکینگ‌ها با همکاری و نظارت فرمانداری، شهرداری و سازمان صنعت و معدن انجام شده است. رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین عنوان کرد: طرح اربعین در سازمان تعزیرات استان کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز و تا خروج زائران اربعین از استان کرمانشاه ادامه دارد.

مسعود همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در ارتباط با نظارت بر رستوران‌ها و اماکن عرضه مواد خوراکی در شهرستان قصرشیرین اندیشیده شده است، اظهار داشت: به طور متوسط روزانه 10 مورد بازرسی از اماکن عرضه مواد غذایی و رستورانها در مرز خسروی و قصرشیرین انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین با بیان اینکه تمامی اقدامات با همکاری فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، گفت: خوشیختانه از زمان اجرای طرح اربعین تاکنون هیچ مشکل خاصی به وجود نیامده است.

همتی از نظارت سازمان تعزیرات شهرستان قصرشیرین تا پایان برگزاری مراسم اربعین خبر داد و افزود: مباحث بهداشتی، سلامت و بهداشت اماکن، درج قیمت‌ها و نحوه قیمت‌گذاری از جمله مواردی است که در بازرسی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی به نظارت سازمان تعزیرات حکومتی قصرشیرین در مورد قیمت گذاری پارکینگ‌ها اشاره و اظهار کرد: قیمت گذاری پارکینگ‌ها با همکاری و نظارت فرمانداری، شهرداری و سازمان صنعت و معدن انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین عنوان کرد: طرح اربعین در سازمان تعزیرات استان کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز و تا خروج زائران اربعین از استان کرمانشاه ادامه دارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید