خیران آستارا برای پذیرایی زائران اربعین یک تن برنج اهدا کردند

5/5

جمعی از کشاورزان، خیران و اعضای هیات امنای مساجد آستارا برای پذیرایی زائران اربعین حسینی، یک هزار کیلوگرم برنج اهدا کردند.

جمعی از کشاورزان، خیران و اعضای هیات امنای مساجد آستارا برای پذیرایی زائران اربعین حسینی، یک هزار کیلوگرم برنج اهدا کردند. مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: برنج های نذری بسته بندی شده به موکب های مسیر پیاده روی زائران اربعین در عراق ارسال شد. یوسف خداداد زاده افزود: ارزش برنج ها 110میلیون ریال بود و کشاورزان آستارا با نذر آن، عشق و علاقه خود را به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) نشان دادند. ** امام جمعه آستارا: استقبال از زائران خارجی اربعین در مرز این شهرستان رضایت بخش بود امام جمعه شهرستان آستارا گفت: استقبال از زائران خارجی اربعین در مرز آستارا رضایت بخش بود و مسئولان این شهرستان برای بازگشت زائران نیز تدابیر لازم را بیاندیشند. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر سه شنبه در آئین گرامیداشت اربعین حسینی در یکی از موسسات آموزشی آستارا گفت: تردد زائران خارجی اربعین در مرز آستارا فرصت انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی بود و در این راستا قدم های بلندی برداشته شد. وی افزود: همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام اسلامی می شود و به دشمن می فهماند که با اشاره مقام معظم رهبری و با قیام شیعیان، شکست سختی خواهند خورد. وی اظهار داشت: توجه شبکه های ماهواره ای به پیاده روی مسلمانان در راهپیمایی اربعین، باعث می شود که همه دنیا با فرهنگ حسینی و عاشورا آشنا و به آن جذب شوند. عزاداری در سوگ شهدای کربلا از بخش های دیگر این آئین بود. بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است .

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: برنج های نذری بسته بندی شده به موکب های مسیر پیاده روی زائران اربعین در عراق ارسال شد.
یوسف خداداد زاده افزود: ارزش برنج ها 110میلیون ریال بود و کشاورزان آستارا با نذر آن، عشق و علاقه خود را به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) نشان دادند.

** امام جمعه آستارا: استقبال از زائران خارجی اربعین در مرز این شهرستان رضایت بخش بود
امام جمعه شهرستان آستارا گفت: استقبال از زائران خارجی اربعین در مرز آستارا رضایت بخش بود و مسئولان این شهرستان برای بازگشت زائران نیز تدابیر لازم را بیاندیشند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر سه شنبه در آئین گرامیداشت اربعین حسینی در یکی از موسسات آموزشی آستارا گفت: تردد زائران خارجی اربعین در مرز آستارا فرصت انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی بود و در این راستا قدم های بلندی برداشته شد.
وی افزود: همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام اسلامی می شود و به دشمن می فهماند که با اشاره مقام معظم رهبری و با قیام شیعیان، شکست سختی خواهند خورد.
وی اظهار داشت: توجه شبکه های ماهواره ای به پیاده روی مسلمانان در راهپیمایی اربعین، باعث می شود که همه دنیا با فرهنگ حسینی و عاشورا آشنا و به آن جذب شوند.
عزاداری در سوگ شهدای کربلا از بخش های دیگر این آئین بود.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است .

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید