«خیرالاحباب» به موکب‌داران عراقی تقدیم شد

5/5

نماآوای «خیرالاحباب» به مناسبت ایام اربعین حسینی تولید و به موکب‌داران عراقی تقدیم شد.

نماآوای «خیرالاحباب» به مناسبت ایام اربعین حسینی تولید و به موکب‌داران عراقی تقدیم شد. نماآوای «خیرالاحباب» اثر گروه تواشیح و هم‌خوانی الغدیر قم به مناسبت آئین پیاده‌روی اربعین حسینی منتشر شد. کارگردان اثر خیرالاحباب مهدیار عقابی و شاعر اسماعیل حکاک درتراش است که در استودیو مأوا تهیه شده و به موکب‌داران کشور عراق در ایام اربعین حسینی پیشکش شده است. نماآوای خیرالاحباب اثر ویژه‌ی مرکز آوای انقلاب اسلامی(مأوا) برای ایام اربعین امسال است که به موضوع تشکر زائران اربعین از زحمات بی‌دریغ موکب‌داران عراقی پرداخته است. موکب‌دارانی که از جان و مال و خانواده خود هزینه می‌کنند تا بهترین میزبانی و پذیرایی را از خیل عظیم زوار اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام انجام دهند. «حب» ریشه کلمه احباب است و در زبان عربی جایگاه ویژه‌ای دارد و اسم اثر خیرالاحباب انتخاب شده است که معنی بهترین عزیزان را می‌دهد. تصویربرداری این اثر هفت روز به طول انجامیده است و در مکان‌هایی چون کوفه، روستاهای اطراف خان‌النص و مسیر پیاده روی زائران یعنی جاده نجف ـ کربلا تصویربرادری شده است.

نماآوای «خیرالاحباب» اثر گروه تواشیح و هم‌خوانی الغدیر قم به مناسبت آئین پیاده‌روی اربعین حسینی منتشر شد.
کارگردان اثر خیرالاحباب مهدیار عقابی و شاعر اسماعیل حکاک درتراش است که در استودیو مأوا تهیه شده و به موکب‌داران کشور عراق در ایام اربعین حسینی پیشکش شده است.
نماآوای خیرالاحباب اثر ویژه‌ی مرکز آوای انقلاب اسلامی(مأوا) برای ایام اربعین امسال است که به موضوع تشکر زائران اربعین از زحمات بی‌دریغ موکب‌داران عراقی پرداخته است. موکب‌دارانی که از جان و مال و خانواده خود هزینه می‌کنند تا بهترین میزبانی و پذیرایی را از خیل عظیم زوار اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام انجام دهند.
«حب» ریشه کلمه احباب است و در زبان عربی جایگاه ویژه‌ای دارد و اسم اثر خیرالاحباب انتخاب شده است که معنی بهترین عزیزان را می‌دهد. تصویربرداری این اثر هفت روز به طول انجامیده است و در مکان‌هایی چون کوفه، روستاهای اطراف خان‌النص و مسیر پیاده روی زائران یعنی جاده نجف ـ کربلا تصویربرادری شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید