حادثه برای زائران اربعین در سوسنگرد و اندیمشک / آمار مصدومان اعلام شد

5/5

متاسفانه در دو حادثه جداگانه ۷ نفر از زائرن اربعین در سوسنگرد و اندیمشک مصدوم شدند. سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این باره توضیح می دهد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت هفت زائر اربعین در دو حادثه ترافیکی در خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پراید که ساعت ۹:۴۰ امروز (۲۰ شهریورماه) در حد فاصل کوت عبدالله به سوسنگرد رخ داد، دو نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو ائران اربعین بودند، افزود: مصدومان این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سمند و تراکتور نیز که ساعت ۱۰:۱۰  امروز در ورودی اندیمشک  رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو نیز زائران اربعین بودند افزود: مصدومان این حادثه سه مرد ۲۰، ۳۵ و ۷۰ ساله، یک زن ۳۵ ساله و یک دختر بچه پنج ساله بودند که توسط سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید