تکمیل ۳۰ درصد از ظرفیت پارکینگ اربعین

مردم استان ایلام نیز برای خدمات رسانی و پذیرایی از زوار پای کار آمده اند.
5/5

تردد زائران اربعین حسینی هر لحظه در مرز مهران افزایش می یابد، مردم استان ایلام نیز برای خدمات رسانی و پذیرایی از زوار پای کار آمده اند.

جمعیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران هر روز و هر لحظه افزایش می یابد طبق اعلام مسئولان ارشد استان ایلام بیش از ۲۰۰ هزار نفر طی شش روز اخیر از این مرز تردد داشته اند.

هم اکنون تردد ورودی و خروجی در مرز مهران به روزانه ۷۰ هزار نفر و حداکثر توقف در گیت‌های کنترلی مرز مهران به سه ثانیه رسیده است.

مردم سراسر استان ایلام پذیرایی از زوار اربعین را آغاز کرده اند، تعدادی از موکب ها نیز در مسیرهای ارتباطی استان فعالیت خود را شروع کردند.

حجم تردد خودروهای زوار در جاده های استان رو به افزایش است، همین مسئله باعث اعمال محدودیت های ترافیکی در استان شده است.

۳۰ درصد از ظرفیت پارکینگ اربعین مهران پر شد

شهردار مهران نیز گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد از پارکینگ اربعین مهران پر شده است، با احتساب ظرفیت پارکینگ های موجود در مهران زائران نگرانی درباره پارک خودرو و امنیت مکان انتخاب شده نداشته باشند.

حجت الله نصیری پور افزود: حدود ۱۰۰ پارکینگ در شهرستان مهران ساماندهی شده است.

وی گفت: قیمت تمامی پارکینگ های شبانه روزی پنج هزار تومان است.

ایجاد چتر WIFI رایگان در پایانه مرزی مهران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز گفت: با ایجاد رومینگ بین اپراتورها در تمام مسیرها و همچنین تکمیل پوشش تلفن همراه کمربندی شرقی ایلام و مسیر ایلام – کرمانشاه جاده حمیل پوشش ۱۰۰درصدی جاده‌ای انجام گرفته است.

عباس بیرامی اظهار داشت: با ایجاد چتر WIFI رایگان از شهر مهران تا پایانه مرزی به طول ۱۴ کیلومتر به زائرین افزایش ظرفیت پهنای باند از یک به سه گیگابایت در شهر و از یک به ۲ گیگابایت در پایانه مرزی تلاش خواهیم کرد به نیاز زائران در این زمینه پاسخ دهیم.

زائران مراقب اموال خود باشند

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام نیز افزود: برخورد با موتورسواران فاقد پلاک و مدارک ، افرادی که در امر خرید و فروش سیمکارت و ارز خارجی به صورت غیر قانونی فعالیت دارند ، تکدی گران و افرادی که با حیله و فریب اقدام به گرفتن اخذ وجه از زوار می کنند و کنترل مجرمین حرفه ای از اولویت های پلیس در برقراری تأمین نظم وامنیت اربعین حسینی می باشد .

سرهنگ علی مهری عنوان داشت: زائران هنگام استراحت در استراحتگاه های عمومی از اشیاء و اموال همراه خود مراقبت کرده و در صورتی که شخصی خود را مامور معرفی کرد و درخواست مدارک وطلبی از آنها داشت حتماً کارت شناسایی مأموران را رویت کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید