توسعه مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی (ع) در پیرانشهر

5/5

سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی (ع) عملیات بهسازی و چهار خطه کردن محور پیرانشهر- سردشت با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده درحال اجرا بوده و دو کیلومتر از این طرح آماده آسفالت است.

وی همچنین در خصوص طرح تعریض و بهسازی محور پیرانشهر- سردشت، افزود: عملیات عمرانی و زیرسازی در چهار کیلومتر از این محور در دست اجرا بوده و تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

حمزه لو ادامه داد: محور ۹۳ کیلومتری پیرانشهر – سردشت امکان دسترسی ترانزیتی به گمرک تمرچین را از سمت جنوب استان فراهم می‌کند و توسعه این محور در راستای بهره مندی زائران اربعین حسینی و تسهیل در رفت و آمد با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: طرح محور پیرانشهر- سردشت به صورت چهار خطه بوده و این طرح مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین از جمله ترانزیت و حمل و نقل انواع کالا را رونق می‌بخشد.

حمزه لو افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور و تسهیل حمل و نقل محصولات تولیدی، خدماتی و کشاورزی و ساماندهی ورودی پیرانشهر از سمت سردشت از مهمترین اهداف توسعه این مسیر ارتباطی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: مسیر اجرای این طرح ۷.۵ کیلومتر بوده که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در دو سال آینده کل مسیر زیربار ترافیک خواهد رفت. / باشگاه خبرنگاران جوان

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید