تعداد موکب‌های اربعین افزایش می‌یابد

5/5

فرماندار هندیجان با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است باید انجام شود، گفت: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم و امسال تعداد موکب‌های اربعین افزایش می‌یابد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است باید انجام شود، گفت: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم و امسال تعداد موکب‌های اربعین افزایش می‌یابد. به گزارش تسنیم، کوروش مودت در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد اربعین شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: اربعین حسینی مردمی بوده و باید مردمی بماند و ما مسئولان فقط باید اقداماتی را انجام بدهیم که مردم توانایی انجام آن را نداشته باشند. وی افزود: اقدامات مسئولان در مورد اربعین حسینی آسفالت کردن جاده هندیجان به امامزاده میر نعمان (ع)، احداث پارکینگ در آن نقطه، فراهم آوردن امکانات بهداشتی و تامین آب آشامیدنی در منطقه میرنعمان (ع) است. فرماندار هندیجان با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است، باید انجام شود، بیان کرد: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم همه کمیته‌های ستاد اربعین حسینی مردمی خواهد بود. مودت عنوان کرد: مردم علاقه‌مند باید در رأس کمیته‌های اربعین حسینی باشند تا بتوانند همکاری جدی جهت برپایی موکب و پذیرایی از زوار داشته باشند، روزبه‌روز اربعین حسینی جهانی‌تر می‌شود. موکب‌های خوبی برای استقبال از زائران در هندیجان برپا خواهد شد وی افزود: مردم خیر و شریف هندیجان پای‌کار بوده و مسئولان باید زمینه کار و فعالیت آن‌ها را فراهم کنند. هیئت‌امنای موکب شلمچه باید معرفی شود تا هندیجان یک موکب مستقل داشته باشد. فرماندار هندیجان با بیان اینکه موکب‌های شهرستان هندیجان عبارت‌اند از موکب بزرگ در شلمچه، موکب در امامزاده میرنعمان (ع)، گفت: مشکلات جاده‌ای امامزاده میر نعمان (ع) باید حل شود و ما با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص آسفالت این جاده مکاتبه صورت داده‌ایم. وی گفت: از دیگر مناطقی که باید موکب برپا کنیم در بین راه استان بوشهر و هندیجان است که عزیزان از آن سمت وارد استان خوزستان و شهرستان بندر هندیجان می‌شوند و ما باید از آن‌ها به بهترین نحو پذیرایی کنیم. مودت عنوان کرد: می‌توان در کنار پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، روستای گردشگری دهنو، در سطح شهر هندیجان، خروجی به سمت ماهشهر موکب‌های پذیرایی برای مردم و زائرین عزیز توسط خیرین برپا کرد.

به گزارش تسنیم، کوروش مودت در جلسه هماهنگی تشکیل ستاد اربعین شهرستان هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: اربعین حسینی مردمی بوده و باید مردمی بماند و ما مسئولان فقط باید اقداماتی را انجام بدهیم که مردم توانایی انجام آن را نداشته باشند.

وی افزود: اقدامات مسئولان در مورد اربعین حسینی آسفالت کردن جاده هندیجان به امامزاده میر نعمان (ع)، احداث پارکینگ در آن نقطه، فراهم آوردن امکانات بهداشتی و تامین آب آشامیدنی در منطقه میرنعمان (ع) است.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه ساماندهی موکب برای اینکه بدانیم چه کسی مسئول موکب است، باید انجام شود، بیان کرد: ساماندهی موکب‌های اربعین حسینی به این جهت است که در مواقع لزوم همکاری داشته باشیم همه کمیته‌های ستاد اربعین حسینی مردمی خواهد بود.

مودت عنوان کرد: مردم علاقه‌مند باید در رأس کمیته‌های اربعین حسینی باشند تا بتوانند همکاری جدی جهت برپایی موکب و پذیرایی از زوار داشته باشند، روزبه‌روز اربعین حسینی جهانی‌تر می‌شود.

موکب‌های خوبی برای استقبال از زائران در هندیجان برپا خواهد شد

وی افزود: مردم خیر و شریف هندیجان پای‌کار بوده و مسئولان باید زمینه کار و فعالیت آن‌ها را فراهم کنند. هیئت‌امنای موکب شلمچه باید معرفی شود تا هندیجان یک موکب مستقل داشته باشد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه موکب‌های شهرستان هندیجان عبارت‌اند از موکب بزرگ در شلمچه، موکب در امامزاده میرنعمان (ع)، گفت: مشکلات جاده‌ای امامزاده میر نعمان (ع) باید حل شود و ما با اداره کل راه و شهرسازی در خصوص آسفالت این جاده مکاتبه صورت داده‌ایم.

وی گفت: از دیگر مناطقی که باید موکب برپا کنیم در بین راه استان بوشهر و هندیجان است که عزیزان از آن سمت وارد استان خوزستان و شهرستان بندر هندیجان می‌شوند و ما باید از آن‌ها به بهترین نحو پذیرایی کنیم.

مودت عنوان کرد: می‌توان در کنار پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر، روستای گردشگری دهنو، در سطح شهر هندیجان، خروجی به سمت ماهشهر موکب‌های پذیرایی برای مردم و زائرین عزیز توسط خیرین برپا کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید