تشديد نظارت بهداشتي و شرعي دامپزشكي استان ايلام در ايام اربعين

5/5

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از تشديد نظارت بهداشتي و شرعي دامپزشكي استان ايلام در ايام اربعين حسینی در این استان و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مرز مهران خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از تشديد نظارت بهداشتي و شرعي دامپزشكي استان ايلام در ايام اربعين حسینی در این استان و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مرز مهران خبر داد. به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي این استان، دکتر وهاب پیرانی، با اعلام اين خبر، گفت: طرح تشديد نظارت بهداشتي و شرعي بر اماكن عرضه فرآورده‌های خام دامي، مراكز تهيه، پخت و توزيع غذاهاي نذري، موکب‌ها از تاريخ 8 آبان ماه در سطح استان به اجرا درمی‌آید. وی، افزود: با توجه به تردد بخش زيادي از زائران عتبات عاليات از طريق استان ايلام و تهيه و توزيع غذا توسط موکب‌ها و عاشقان اباعبدالله (ع) و به‌منظور جلوگيري از شيوع بیماری‌های مشترك بين انسان و دام كارشناسان دامپزشكي در سطح استان و به‌ویژه در شهرستان‌های ايوان، ايلام، چرداول، ملكشاهي، مهران، دهلران كه مسير تردد زائران گرامي می‌باشند به‌صورت شبانه‌روزی نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد. مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بيش از 800 عامل بیماری‌زای مشترك بين انسان و دام لازم است شهروندان گرامي و زائران عزيز مواد غذايي موردنیاز را از مراكز تحت نظارت شرعي و بهداشتي دامپزشكي تهيه و استفاده نمايند

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي این استان، دکتر وهاب پیرانی، با اعلام اين خبر، گفت: طرح تشديد نظارت بهداشتي و شرعي بر اماكن عرضه فرآورده‌های خام دامي، مراكز تهيه، پخت و توزيع غذاهاي نذري، موکب‌ها از تاريخ 8 آبان ماه در سطح استان به اجرا درمی‌آید.

وی، افزود: با توجه به تردد بخش زيادي از زائران عتبات عاليات از طريق استان ايلام و تهيه و توزيع غذا توسط موکب‌ها و عاشقان اباعبدالله (ع) و به‌منظور جلوگيري از شيوع بیماری‌های مشترك بين انسان و دام كارشناسان دامپزشكي در سطح استان و به‌ویژه در شهرستان‌های ايوان، ايلام، چرداول، ملكشاهي، مهران، دهلران كه مسير تردد زائران گرامي می‌باشند به‌صورت شبانه‌روزی نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بيش از 800 عامل بیماری‌زای مشترك بين انسان و دام لازم است شهروندان گرامي و زائران عزيز مواد غذايي موردنیاز را از مراكز تحت نظارت شرعي و بهداشتي دامپزشكي تهيه و استفاده نمايند

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید