ترافیک پرحجم در محور مهران به ایلام

5/5

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک در محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: این بار ترافیکی پرحجم اما روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک در محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: این بار ترافیکی پرحجم اما روان است. به گزارش فارس، سرهنگ رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چزابه – بستان و بستان – سوسنگرد روان شده است. وی با بیان اینکه در محور شلمچه به خرمشهر شاهد بار ترافیکی روان هستیم، گفت: با توجه به ینکه همچنان بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز مهران ادامه دارد، در محور مهران – ایلام ترافیک پرحجم و روان است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران محور گیلان خبر داد و گفت: هم اکنون بار ترافیکی در محور کرج – تهران محدوده پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش فارس، سرهنگ رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چزابه – بستان و بستان – سوسنگرد روان شده است.

وی با بیان اینکه در محور شلمچه به خرمشهر شاهد بار ترافیکی روان هستیم، گفت: با توجه به ینکه همچنان بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز مهران ادامه دارد، در محور مهران – ایلام ترافیک پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران محور گیلان خبر داد و گفت: هم اکنون بار ترافیکی در محور کرج – تهران محدوده پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید