بیش از ۸ هزار و ۸۷۰ زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.

5/5

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بیش از ۸ هزار و ۸۷۰ زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بیش از ۸ هزار و ۸۷۰ زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اعلام کرد: بیش از ۸ هزارو ۸۷۰ زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستاراوارد کشور شدند. یونس رنجکش افزود: این تعداد زائر خارجی شامل ۵ هزار و ۲۲۰ نفر مرد و بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ نفر زن می باشند که در قالب ۱۴۱ کاروان و ۱۴۵ اتوبوس از مرز زمینی آستارا عازم کشور عراق شدند که نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته و تعداد آن در سال قبل بیش از ۶ هزار نفر بود. وی ادامه داد: این زائرین از کشور های جمهوری آذربایجان، داغستان، گرجستان و روسیه بودند که از تاریخ سوم آبان ماه تاکنون اعزام شده اند. به گفته فرماندار آستارا در طول ورود این زائرین در آستارا خدمات مختلفی در قالب ستاد اربعین حسینی نظیر پذیرایی و اقامت موقت به آن ها داده شد و تمام تلاش بر این بوده است تا شرایط مناسبی برای تردد آن ها فراهم شود. وی یادآور شد: مردم آستارا نیز کمک های خوبی در این زمینه داشته اند و پذیرایی ها با حمایت مردمی انجام گرفته که نقش مهمی در پوشش خدمات این ستاد در سال جاری داشته است. فرماندار آستارا ضمن تشکر از مجموعه همکاران ستاد اربعین حسینی در استقبال از زائرین خارجی یادآور شد: این ستاد تا زمان بازگشت زائرین آماده خدمت می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اعلام کرد: بیش از ۸ هزارو ۸۷۰ زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستاراوارد کشور شدند.
یونس رنجکش افزود: این تعداد زائر خارجی شامل ۵ هزار و ۲۲۰ نفر مرد و بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ نفر زن می باشند که در قالب ۱۴۱ کاروان و ۱۴۵ اتوبوس از مرز زمینی آستارا عازم کشور عراق شدند که نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته و تعداد آن در سال قبل بیش از ۶ هزار نفر بود.
وی ادامه داد: این زائرین از کشور های جمهوری آذربایجان، داغستان، گرجستان و روسیه بودند که از تاریخ سوم آبان ماه تاکنون اعزام شده اند.
به گفته فرماندار آستارا در طول ورود این زائرین در آستارا خدمات مختلفی در قالب ستاد اربعین حسینی نظیر پذیرایی و اقامت موقت به آن ها داده شد و تمام تلاش بر این بوده است تا شرایط مناسبی برای تردد آن ها فراهم شود.
وی یادآور شد: مردم آستارا نیز کمک های خوبی در این زمینه داشته اند و پذیرایی ها با حمایت مردمی انجام گرفته که نقش مهمی در پوشش خدمات این ستاد در سال جاری داشته است.
فرماندار آستارا ضمن تشکر از مجموعه همکاران ستاد اربعین حسینی در استقبال از زائرین خارجی یادآور شد: این ستاد تا زمان بازگشت زائرین آماده خدمت می باشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید