بررسی کیفیت سرویس‌های ارتباطی در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه

5/5

همراه اول و ایرانسل موظف به رفع مشکلات ارتباطی خود در مرزهای مهران و شلمچه شدند تا زائران اربعین مشکلی در برقراری تماس نداشته باشند.

همراه اول و ایرانسل موظف به رفع مشکلات ارتباطی خود در مرزهای مهران و شلمچه شدند تا زائران اربعین مشکلی در برقراری تماس نداشته باشند. رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب غرب کشور از اعزام ماشین‌های سیار برای رصد کیفیت سرویس‌دهی در مرزها خبر داد و گفت: ایرانسل و همراه اول باید قبل از سفر زوار اربعین، مشکلات را به حداقل ممکن برسانند. به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا ملکی جهان رییس رگولاتوری جنوب غرب کشور در نشست هم‌اندیشی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه گروه سیار تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سفرهای اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه مشارکت جدی داشته است، گفت: کمیته‌ای تشکیل شده که موکب فناوری در این مرزها مستقر شود و ماشین‌های سیار هم اعزام کنیم تا کیفیت سرویس‌دهی را رصد کنند و تجهیزات مورد نیاز هرچه سریع‌تر اضافه شود که خدمات‌دهی به زائران مطلوب باشد. وی افزود: از ۱۲۰۰ کیلومتر جاده‌ای و ۱۰۶۰ کیلومتر شهری استان ایلام، وضعیت همراه اول ۱۲ درصد و ایرانسل ۱۱ درصد نامطلوب است که باید پیگیری و برطرف شود. ملکی جهان تصریح کرد: وضعیت ایرانسل در مهران یک درصد و همراه اول ۲۵ درصد نامطلوب است که باید قبل از سفر زوار اربعین این مشکل به حداقل ممکن برسد. رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب غرب کشور در خصوص سر ریز سیگنال‌های اپراتورهای کشور عراق و تداخل آن‌ها با همراه اول در استان ایلام نیز گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده تا نیمه اول امسال قرار بود که این مشکل برطرف شود و اگر کسی با مشکلی در این زمینه مواجه است اعلام کند تا از طریق امور بین‌الملل پیگیر آن شویم.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب غرب کشور از اعزام ماشین‌های سیار برای رصد کیفیت سرویس‌دهی در مرزها خبر داد و گفت: ایرانسل و همراه اول باید قبل از سفر زوار اربعین، مشکلات را به حداقل ممکن برسانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا ملکی جهان رییس رگولاتوری جنوب غرب کشور در نشست هم‌اندیشی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه گروه سیار تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سفرهای اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه مشارکت جدی داشته است، گفت: کمیته‌ای تشکیل شده که موکب فناوری در این مرزها مستقر شود و ماشین‌های سیار هم اعزام کنیم تا کیفیت سرویس‌دهی را رصد کنند و تجهیزات مورد نیاز هرچه سریع‌تر اضافه شود که خدمات‌دهی به زائران مطلوب باشد.

وی افزود: از ۱۲۰۰ کیلومتر جاده‌ای و ۱۰۶۰ کیلومتر شهری استان ایلام، وضعیت همراه اول ۱۲ درصد و ایرانسل ۱۱ درصد نامطلوب است که باید پیگیری و برطرف شود.

ملکی جهان تصریح کرد: وضعیت ایرانسل در مهران یک درصد و همراه اول ۲۵ درصد نامطلوب است که باید قبل از سفر زوار اربعین این مشکل به حداقل ممکن برسد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب غرب کشور در خصوص سر ریز سیگنال‌های اپراتورهای کشور عراق و تداخل آن‌ها با همراه اول در استان ایلام نیز گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده تا نیمه اول امسال قرار بود که این مشکل برطرف شود و اگر کسی با مشکلی در این زمینه مواجه است اعلام کند تا از طریق امور بین‌الملل پیگیر آن شویم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید