بدرقه خادمان موکب احباب الرضا(ع)

5/5

خادمان موکب احباب الرضا(ع) به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در ایام پیاده‌روی آئین اربعین سید و سالار شهیدان به کربلای معلی اعزام شدند.

خادمان موکب احباب الرضا(ع) به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) در ایام پیاده‌روی آئین اربعین سید و سالار شهیدان به کربلای معلی اعزام شدند. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمدرضا یوسفی، فرماندار ورامین در این مراسم که در حسینیه سیدالشهدا شهدای گمنام ورامین برگزار شد، گفت: آئین پیاده‌روی اربعین حسینی، فرصتی مناسب برای نمایش وحدت و انسجام اسلامی مسلمانان جهان است و اقتدار شیعیان در برقراری امنیت در منطقه را ثابت می‌کند. وی افزود: آئین پیاده‌روی اربعین در دنیای امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه این اجتماع چند ده میلیونی نشان از قدرت جهان اسلام و تفکر شیعه در مقابله با جریانات انحرافی دارد. یوسفی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و تفکرات وهابی و تکفیری تلاش دارند که فرهنگ ناب تشیع را مورد هجمه قرار دهند، پیاده‌روی اربعین می تواند به عنوان بزرگ‌ترین اجتماعات مسلمانان جهان، این توطئه‌ها را خنثی کند. وی گفت: مردم خداجوی شهرستان ورامین در جریان برگزاری آئین پیاده‌روی اربعین، سهم به‌سزایی را در پذیرایی از زائران امام حسین(ع) داشته‌اند و چهار موکب از سوی مردم این شهرستان در کربلای معلی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمدرضا یوسفی، فرماندار ورامین در این مراسم که در حسینیه سیدالشهدا شهدای گمنام ورامین برگزار شد، گفت: آئین پیاده‌روی اربعین حسینی، فرصتی مناسب برای نمایش وحدت و انسجام اسلامی مسلمانان جهان است و اقتدار شیعیان در برقراری امنیت در منطقه را ثابت می‌کند.
وی افزود: آئین پیاده‌روی اربعین در دنیای امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه این اجتماع چند ده میلیونی نشان از قدرت جهان اسلام و تفکر شیعه در مقابله با جریانات انحرافی دارد.
یوسفی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و تفکرات وهابی و تکفیری تلاش دارند که فرهنگ ناب تشیع را مورد هجمه قرار دهند، پیاده‌روی اربعین می تواند به عنوان بزرگ‌ترین اجتماعات مسلمانان جهان، این توطئه‌ها را خنثی کند.
وی گفت: مردم خداجوی شهرستان ورامین در جریان برگزاری آئین پیاده‌روی اربعین، سهم به‌سزایی را در پذیرایی از زائران امام حسین(ع) داشته‌اند و چهار موکب از سوی مردم این شهرستان در کربلای معلی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید