اعزام ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری تهران برای مراسم اربعین

رئیس کارگروه حمل و نقل عمومی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بالغ بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای اربعین امسال در نظر گرفته شده است که این اتوبوس‌ها از شهرهای تهران، کرج، مشهد و اهواز تامین خواهند شد.
5/5

مهدی علیزاده؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: بنابر ابلاغ صورت گرفته امسال از 4 مرز خسروی، مهران، چذابه و شلمچه نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته بالغ بر 800 دستگاه اتوبوس برای اربعین امسال در نظر گرفته شده است، گفت: این اتوبوس‌ها از شهرهای تهران، کرج، مشهد و اهواز برای خدمات‌رسانی از طریق 4 مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه اعزام خواهند شد.

رئیس کارگروه حمل و نقل عمومی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته هیچ خللی در خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در ایام اربعین ایجاد نمی‌شود، ادامه داد: در مرز خسروی 125 دستگاه اتوبوس، مرز شلمچه 75 دستگاه، مرز چزابه 150 دستگاه و مرز مهران 425 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زوار در ایران و خاک عراق مستقر خواهند شد، ضمن اینکه 250 دستگاه تریلی شرکت آزادگان نیز برای تقویت خدمات رسانی در صورت لزوم پیش بینی شده است. / تسنیم

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید